Sit&joy zitzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter wordt bijna 1 en we willen haar een eigen zitplekje geven. In eerste instantie wilden we een fauteuiltje geven maar ik zag nu die Sit&joy zitzakken op site van babydump.

Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn ze niet ontzettend slap?

Sit en Joy Zitzak | Fauteuils | Baby-Dump

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben deze afgelopen winter voor ons zoontje gekocht. Het is een mooi stoeltje. Zeker niet slap. Hij zit er lekker in, voor de tv bijvoorbeeld. Ik had deze uitgezocht omdat ik 'em wat stoerder vind dan die standaard fauteuiltjes zeg maar. De rugleuning is niet heel hoog maar dat hebben die kleintjes ook niet echt nodig.

Ik vind het een aanrader iig!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb hem ook. Het grote nadeel vind ik de stof. Het is wat plastic-achtig, helemaal niet fijn om in te zitten. Hier wordt ie sporadisch gebruikt, maar het is zeker geen hit.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben hem ook gehad. Vond hem fijn toen ze klein was, maar nu doet ze er niets mee.
    Wbt die plastick laag, dat is alleen bij de hoes met gordel. Zodat eventueel spuug e.d. niet de hele zak in trekt. Als ze ouder zijn heb je die niet meer nodig en de andere hoes is ook veel fijner, dunner en daardoor zakt de zak meer in als je erop zit.
    Maar iig, ik vond hem fijn voor haar 1e verjaardag. We hebben nu een leren fauteuilltje staan voor dr, vind ze zelf ook veel leuker.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    denk dat jij het over een ander iets hebt dan ik, het is echt een stoeltje namelijk..

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik bedoel de Sit&Joy Snoozy.
    Een stoeltje noem ik geen zitzak. :p

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hebben 'm ook. Ik vind 'm ook erg leuk en stoer. Ze is hier alleen niet zo groot en glijd er dan soms wat vanaf en ze zit er niet dagelijks op maar we hebben hier nu eenmaal geen stil zitter.
    Maar ik zou 'm wel weer kopen.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo noemen ze hem babydump wel :D

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja, ik zie nu welke je bedoelt! Die heb ik idd niet haha.
    Dat is idd een stoeltje, raar dat ze het een zitzak noemen!

Deel Deze Pagina