ventje van 2 maandjes wil gaan staan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Aurin, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja hij liep met zijn "rollator" met 6-7 maanden, weet je ik kan het me geeneens meer voorstellen nu ik onze dochter heb, ons aardappelzakje (liefkozend genoemd) zo raar om zo verschil te zien.. , ik zat van de week foto's te kijken en onze zoon stond al in de box met haar leeftijd en zij wil geeneens op mijn schoot staan.. komt vanzelf wel op haar tempo..

Trouwens wel grappig dat mijn zoontje wel dan lang heeft gedaan over het echte los lopen dat duurde tot 12 maanden! iedereen verwachte eerder maar hij durfde niet helemaal los tot 12 maanden :p

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja elk kindje zijn eigen tempo!
    mijn zoontje nu van bijna 4 maanden doet ook veeeeeeeeeeel minder als dat zijn zus toen deed op die leeftijd :D

hij is nog heerlijk echt baby!

Linds liep met 11 maanden helemaal los

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Helemaal mee eens!!

Ik ben blij dat Jason alles rustig doet. Heb liever dat straks snel gaat praten en goed natuurlijk;)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tsja mijn zoontje gaat ook iedere keer huilen als ik 'nee' zeg wanneer hij iets wil pakken wat ie niet mag hebben. Maar omdat ie huilt ga ik het toch ook niet goedkeuren :D

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN

wat mij betreft.. heb genoeg gelezen..

en nee, het is niet zo dat mijn kind zijn zin krijgt in een winkel zodra hij gaat huilen.
    en nee ik laat hem niet de godganse dag staan!

IK BEN NIET ACHTERLIJK. Had wel iets minder aanvallende berichtjes verwacht.
    Kan natuurlijk ook aan mij liggen, misschien ben ik wel achterlijk.. who knows.
    Ik vond het alleen vervelend dat mijn ventje zo ontevreden was omdat hij wilde staan en ik dat niet toe wilde laten!

Nu doe ik het af en toe, zoals het CB zei.. en dat gaat prima. Hij huilt iig niet meer als hij nu gewoon ligt of op schoot zit. En hij krijgt niet elke keer zijn zin als hij zich op wil trekken aan mijn handen (overigens niet alleen aan mijn handen ook aan tafel als ie op schoot zit en ik aan tafel zit etc)

Maar goed thanks voor de goed bedoelde, en de goeie tips :)

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja en dát slaat al helemaal nergens op... alsof je het zelf in de hand hebt welk gedeelte vd ontwikkeling het snelst komt?!

Maaree.. TS, goodluck :D komt helemaal goed!

Deel Deze Pagina