hoe ziet die toeter eruit dan? Wij zitten inmiddels ook in de medische molen ivm haar luchtwegen. Vooralsnog noemen ze haar een "Happy Wheezer". Afgelopen vrijdag wel bloed afgenomen om te kijken of er een ook een allergie in het spel is (ze heeft al een kma en we hebben een hond). Vreselijk was het toen ze die prik zetten, bah bah bah... Mijn hart brak echt toen ik haar hoorde snikken. Ik vind de toeter die ze nu heeft niet altijd even prettig. We hebben een tijdje ook Flexotide moeten geven (ontstekingsremmer) en Ventolin, betekent dus 3 of 4 puffen op een dag, dus als dat wat vergemakkelijkt kan worden dan ben ik heel benieuwd.
vreselijk ding die ventolin. je kan het proberen als ze slaapt. maar dadt kan natuurlijk ook juist extra angstig maken. hangt er vanaf hoe vast ze slaapt. het moet idd gelijk helpen. aangezien het dat bij ons niet deed ben ik ook gelijk gestopt. zonde van de tranen vond ik.
Na overleg met de ha besloten te stoppen met de Ventolin. Het helpt niet (dit ziet hij heel vaak bij kids tot 2 jaar) en is alleen maar een enorm gevecht voor Ruben. Ik ben blij toe...als iets helpt heb je het er werl voor over anders niet.
Wij hebben deze, veel handzamer en fijn in het gebruik Daarbij krijgt hij Airomir (soort ventolin) en nog een ontstekings remmer. Die naam heb ik nu even niet die ligt op mijn zoontjes kamer en die slaapt. Wij hebben ook die medische mogen gehad en Ventolin deed bij Quinn helemaal niks, was echt op te pesten gewoon. Bij deze werkte het meteen en bleef ook werken. http://www.astma-copd.nl/content/pgs/as ... r-plus.asp
hier trouwens ook kma! ei en pinda allergie maar die zijn zoooooooooo matig dat we daar geen echt dieet voor hoeven te volgen met hem Natuurlijk geen brood met pindakaas geven en dat zoort dingen. Gewoon normaal doen dus
@ikke1981: dat ziet er idd veel handzamer uit. Ook om mee te nemen! We krijgen 19 december de uitslag en zal het zeker met de ka bespreken. Ventolin werkt hier verschillend. Laatste keer hielp het wel, tenminste ze sliep een stuk rustiger. Overdag niet overdreven veel verschil. Zal dat ook met de ka bespreken. Noten en ei hebben we nog niet geprobeerd, heb nu alles waar ei inzit niet gegeven, maar moet dat binnenkort wel gaan doen... Waar zo'n forum toch niet goed voor is. Dank voor de tip!
heel verstandig om het aan te geven dat de ventolin niet zijn werk doet hoor. Wij merkte echt direct verschil met die andere. Na een week of 4 waren zijn longen helemaal rustig, dat is stil hoor ineens
hahaha, dat geloof ik dat het stil is dan. Op momenten dat het goed gaat met haar is ze ook een stuk rustiger en dat is al stil
Hier vanmorgen al veel minder gepiep. Ruben moet het dus echt van de AB hebben blijkbaar. De toeter ligt in de kast
mijn zoontje heeft atrovent, flixotide en ventolin en nu wil het dat de babyhaler van ventolin zo'n heel groot ding is. Die zien ze van verre aankomen laat ik maar zeggen. Heb voor die andere pufjes een andere. Die is veel kleiner en prettiger. Ik weet natuurlijk niet welke jij hebt maar je zou die andere kunnen gebruiken daar past het pufje ventolin ook op. Zo'n kleine is misschie niet zo eng voor m. Het is ook wennen hoor, hoe lang gebruik je het? Geef het even tijd. Die van mij begint nu al gewoon te lachen als ik met dat ding aankom ?
O, zie de link van ikke1981. Die bedoel ik dus. Is wel 3 keer kleiner als de originele van de ventolin
Hey, Mijn zoontje moet ook ventolin hebben als hij verkouden is. die puf met een verlengstuk aan (gele kleur) idd hele drama's soms. Maar ik heb er wat op gevonden. Ik gebruik heb eerst zelf als toeter: Ik zeg er boe in of vertel er wat in en dat klinkt enorm grappig, ik maak mijn zoontje als het ware warm om zelf ook es te toeteren. Als ik zie dat hij het zelf wil doen dan zet ik vlug de ventolin erop, het mondstuk op zijn mondje een duw op de puf en meestal babbelt hij in het mondstuk, erg grappig en ondertussen ademt ie genoeg om de ventolin mooi binnen te hebben. succes
hoi mijn zoontje heeft ook een tijdje ventolin gehad en het was hier ook een drama. ik ben blij dat we nu iets anders hebben.. ik heb verder geen tips voor je ( sorry ) maar wel succes ermee
Ik mocht de ventolin absoluut niet op de kleine toeter gebruiken. De ventolin is een grof van structuur vandaag dat er een lange toeter bij word gebruikt zodat de aanslag op de longen niet zo heftig word Bij de kleinte toeter een andere "ventolin" omdat fijner is van structuur en zacht de longen in gaat maar wel dieper in de longen gaat omdat het zo fijn is
heel vreemd want van mijn kinderarts mogen ze alledrie op de kleine. Succes ermee! Hoop dat het snel weer gaat lukken!