Ik had even een vraag. ik heb 27 februari een miskraam gehad, 5 dagen daarna een echo en alles was al schoon. Nu heb ik al 3 dagen last van een lichte ongi gevoel in mijn buik. Dit had ik ook met mijn vorige zwangerschap maar dan 1 week voor mijn NOD. Ik vraag me af of dit gewoon hoort na je eisprong of dat dit een soort van innestelings gevoel is. Stiekem hoop ik dat ik weer zwanger ben was de vorige keer ook in 1 keer raak. Maar ik probeer op niks te hopen. Is het normaal dat je na een miskraam ook een kortere cyclus kan hebben in mijn geval rond de 24 dagen inplaats van 28 dagen. Want heb gister en vandaag een ovulatie test gedaan en die van gister was heel heel licht en die vandaag niks meer te zien, negatief dus. Vandaar dat ik aan neem dat ik mijn ei al heb gehad en niet dat me buik daarom zo raar voel. Alsvast bedankt!
Hoi manoe, na een miskraam is je lichaam ook even van slag. Dit kan zich uiten in een zeer onregelmatige cyclus. Deze kan korter zijn maar ook ineens een stuk langer. Het kan geen kwaad maar heeft soms even haar tijd nodig. De zeurende buikpijn kan van een komende menstruatie zijn maar kan ook met een blaasonsteking te maken hebben. Imke