De enige tegen is de mensen die je niet weer ziet (lekker dreigement) En de voors zijn zo te lezen ruim in de meerderheid!
doen!!! ik lees alleen voordelen. en net als meerdere mensen hierboven zeg ik ook dat mensen die moeite voor je willen doen, echt wel langs komen. Ik denk dat het voor jullie kids ook veel leuker is. opgroeien vlakbij strand, betere scholen, jullie die het financieel beter hebben en dat neemt ook zorgen weg.
Ik zeg jaaaaaa !!! Maar ben altijd zoooo gevoelig wil niemand kwetsen en dat is zooo twijfel twijfel .... ik wet dat ik men schatkes meer kan geven en mijn ouders ook meer doen dan sm , sm wil ook verhuizen binne 1 a 2jaar naar de zee . We willen echt echt echt maar tja sommige mensen doen me twijfelen omdat ik ht niet over men hart krijg mensen te kwetsen Langs de andere kant , mijn gezin , mijn kindjes , mijn lieverds mijn alles hebben recht op geluk en eens een extratje toch ?,? Voel me een egoist maar debk dat dat op gebied gezin net goed is
ik zou zeggen doen!!! echt ik lees alleen maar voordelen. En degene die zeggen dan zie je ons nooit meer, nou jammer dan maar niet hoor. Dan zijn ze jullie vriendschap ook niet waard. Kies voor je eigen gezinnetje en geluk!
btw je bent echt niet egoistisch.. Want die mensen die dat gezegd hebben, hoe vaak zie je die nu? en van welke kant komt t meeste contact af? zorgen jullie meestal voor t eerste contact/afspraak? of doen hun er zelf ook moeite voor? als ze dat nu al niet doen terwijl je dichtbij woont.. En ze niet blij kunnen zijn voor deze kans voor jullie, dan zijn ze het niet waard!
Ik zou zeggen doen, zeker omdat jouw familie en vrienden daar ook wonen. Wie zin die mensen met dreigementen? Waarom wegen die zo zwaar tegenover alle voordelen?
ik heb net gemaild , ik aanvaard het aanbod.... krijg een,mail terug , Super dan moeten we afspraken want ik betaald veef of behang,in jullie smaak en een nieuwe keuken (is 8 jaar oud,en ze willen onze stijl want hebben een contract van 9 jaar kunnen er wel uit maar mogelijkheid dit te,kopen.... ) sta perplex
1 van mijn beste vriendinnen (getuige, samen gepland zwanger) is juist mijn beste vriendin geworden OMDAT ze 170 km verderop ging wonen. We waren vage vriendinnetjes toen ze hier nog woonde. Maar toen ze verhuisde en ik af en toe bij haar op bezoek ging werd ze een supervriendin die ik nu niet meer kan missen. We zien elkaar 1x in de 3 maanden ofzo. maar bij elkaar op bezoek is bijna vakantie. Heerlijk.. Ik zou het doen! Vrienden vind je daar ook!
die mensen zie ik 2 \3 keer per jaar wij moeten gaan met de bus 1,5 uur , met auto,is het 15min . Wij hebben dit niet hun wel . Ik vraag hoe het is met,hun en kids etc hun,nooit ...
ook qua kinderwens ... Dit,is,voor mij de dooorslag ... Eigenaars gaan de bovenverdieping (3verdiepen) nog isoleren en afwerken zodat er nog 2 kamers en gasten badkamer is ..... Wij willen 4 a 5 kid daar zijn ze zeer blij,mee en ze willen dus zorgen,dat,elk kind een kamer heeft . Mevrouw heeft een kinderopvang en wil ons kindjes ook mee in de opvang nemen aan inkomsten tarief,dus zoveel als we kunnen geen cent,meer, ...... noooiiit gad ik dit durven dromen slik ... Ik aanvaard het !!!
Tja, mijn schoonfamilie woont ondertussen op 800 km afstand. We zien hen niet vaak, zo'n 2x per jaar, maar het contact is wel beter geworden. Omdat je er bewust een paar dagen naartoe gaat, draai je ook echt mee in hun gezin. En dat is leuk!
Dat zijn geen vrienden. Meis, maak je niet druk om hun.. komt goed. Ik zou daar ook wel heen willen verhuizen als ik het zo lees Spannend hoor!
wil iemand Me wakker knijpen ???? het,bestaat dus wel !!! Mensen met een hart ze komen morgen zelf !!!!!170 km voor het,contract
Je hebt echt de juiste beslissing genomen meid. Je bent bang mensen te kwetsen? en dat je egoïstisch bent? Je moet jezelf laten nakijken en dat bedoel ik goed hoor . Moet je eens kijken wat je terugkrijgt voor minder geld, goede kwaliteit van leven voor jezelf en je kindjes, terug naar je eigen familie. Wat G89 ook zegt, als het echte vrienden zijn dan komen ze echt die 170 km wel rijden hoor. Wij hebben inmiddels al een rondje NL achter de rug in de 20 jaar dat wij nu samen zijn en echte vrienden zijn echt wel overal komen kijken hoor.
jij bent een topwijf !!!! Ik ben een lezer en vind het zoooo naar wat jullie meegemaakt hebben , respect !!!! Dank je voor de woorden zijn hier in tranen. , morgen is het officieel !!!
dank je wel. en jullie heel veel geluk toegewenst in de toekomst met jullie mooie nieuwe woonst. enne.... die mensen die je niet meer zult zien .... doe die maar in de poubelle, daar heb je toch niets aan
Maar eh, zo'n superaanbod, dat nieuwe huis, dat zijn dan toch mensen die je kent? Goed besluit, niet meer twijfelen als die 'vrienden' op je in gaan praten, het klinkt als een superhuis. En kan je daar dan zo makkelijk werk vinden?