je hebt gelijk !!! Heb net gestuurd als je mij en men gezin het geluk,niet wenst noem je ,jezelf,dan,een,echte vriend ? Volgens mij niet . Stel je eens in mijn schoenen echte ouders willen het beste voor hun kids .... voila ... Zp geeft,Me ballen aan Men lijf haha
een oud leerraar idd !! Heb 1 uur |week les van gehad maar ze,Kent Men ouders . ondanks dat zijn ze dat,nog niet verplicht , vind het Super. Lief gewoon
Echte vrienden blijven elkaar opzoeken! Gewoon doen als het goed voelt en als je denkt dat het beter is voor de kinderen.
Heerlijk, ik had mijn dozen al ingepakt en er zijn vast genoeg mensen die wel lekker op mini vakantie naar de zee willen bij jullie. Gefeliciteerd en geniet ervan!
Doen is het eerste wat ik dacht. Als wij de kans krijgen te verhuizen ver weg en goedkoper doen wij het ook. Wie ook achter zal blijven doet er dan niet toe. En vrienden die zeggen mij zie je niet meer , zijn geen echte vrienden.
Ik zou het zeker doen als ik zo zie hoeveel positieve, belangrijke dingen je noemt. Ik zou er gisteren al zitten denk ik haha. Ben zelf een expat en ja je zult sommige vrienden verliezen, maar vrienden waar je het meeste mee hebt nu daar blijft het contact. Vooral nu met mobieltjes, e-mail, skype noem maar op. Plus je gaat het land verder niet uit, je gaat een stuk verder weg waar je zelf en je kinderen een betere toekomst te wachten staat. Mooi toch! Het zal het eerste jaar evt wat eenzaampjes zijn omdat je dan je draai moet vinden, maar dat gaat vanzelf! Plus met kinderen heb je zo contact met mensen! Ik heb zelf een hond en dat gaat net zo vlug! Altijd aanspraak met mensen. Dus veel plezier in je nieuwe woning, als je er voor gaat!
Dacht precies het zelfde! klinkt als meer voordeel als nadeel. contact kun je als je wil onderhouden via internet en om de beurt naar elkaar toe gaan wanneer dat wil Succes met beslissen
Ik dacht na een zin al ... gaaan. Simpel je kunt altijd terug maar misschien krijg je deze kans nooit weer. Dus gaan ... de mensen die nu belangrijk zijn ... zullen daar ook komen. Misschien niet zo vaak maar wel intenser. Als je ze ziet heb je leukere en langere gesprekken omdat men ook niet voor tien minuten koffie drinken komt. Ik zeg doen ... Mits je zelf weet dat je er thuis kan gaan voelen.