De ervaringen die ik kon vinden waren verouderd, dus ben benieuwd hoe jullie levering vd producten bij Babywalz is verlopen Was van plan daar maandag een kinderwagen te bestellen, helaas na een maand wachten blijkt die bij bol.com niet leverbaar grrrr
Ik heb er ook weleens wat babyartikelen besteld (flesjes, spenen, boodschappen netje voor kinderwagen) levering was niet supersnel, weekje ofzo maar verder gewoon tevreden en alles netjes verpakt.
Levering kan wel even duren, maar ben er heel tevreden van. Bij de eerste bijna heel de babyuitzet daar besteld en nu het kamertje en weer een wandelwagen.
Ik heb de lamp van onze babykamer gekocht bij Babywalz.. (Vorig jaar).. Prima ervaring gehad. Snelle, goede levering. Eigenlijk geen klachten
Heb er vorig jaar een voetenzak besteld (en nog iets maar weet niet meer wat) en dat was prima hoor. Ik lees op internet ook hele negatieve verhalen maar die ervaring heb ik dus niet. Zijn nu in afwachting van een kapstokje. Duurt maximaal twee weken en we zijn nu een week verder dus nog even geduld...
Ik bestel hier in Frankrijk regelmatig (kleinere) artikelen bij Babywalz.fr Bevalt prima. De service is altijd consistent. Geen razendsnelle, maar wel betrouwbare levering.