Ons dochtertje heeft toch wel een erg ver doorlopende bilnaad. Hij gaat zeg maar nog voorbij haar stuitje. Heeft een van jullie kids dit ook? Of iemand enig idee of dit kwaad kan ofzo? De 22ste moet ik weer naar het cb en zal het toch eens vragen. Ze hebben er nooit wat over gezegd ofzo, maar vooral vriendlief maakt zich wat zorgen. Ons zoontje heeft ook al een afwijkende bilnaad haha, die loopt bovenaan een beetje schuin en daar zit ook putje, maar dat kan geen kwaad weet ik inmiddels.
Hoi LaDi, Mijn zoontje heeft dat niet volgens mij, maar ik heb er ook nog niet echt op gelet eerlijk gezegd . Ik denk niet dat het echt kwaad kan, want ik weet wel dat ze bij de geboorte en bij het cb (iig de eerste keer), naar de bilnaad kijken. Mocht het een probleem zijn, had je het waarschijnlijk al wel gehoord, toch? Maarre, kan nooit kwaad om het even na te vragen ! Liefs!
hai.. mijn dochter heeft ook een redelijk ver doorlopende bilnaad..inc putje aan het eind. Toen ik dat aangaf bij de dokter van het cb ( ik had net een invalster grin) dook die spontaan redelijk ver met der neus dat putje in om te kijken etc. T kon allemaal geen kwaad ps had wel erg lol erom.. en zat te hopen op een ehm...* grote boodschap*
haha ons meisje heeft dat ook he heeft vaak ook een beetje een kreukel erin zitten!!zal vast geen kwaad kunnen xxxsie
Finn heeft wel zo'n putje...maar de kraamhulp zei al gelijk dat vele baby's dat hebben... Maar zijn bilspleet loopt niet ver door denk ik. Haha! Als ie scheef is kan het zijn dat je er wel naar moet laten kijken...dan zou het kunnen dat er iets met de heupjes is. Het kindje van mn vriendin heeft een scheve bilspleet en zij heeft nu 1 echo gehad van de heupjes en moet binnenkort weer om te kijken hoe het nu gaat. Als het is verslechtert moet ze misschien een spreidbroekje. Als je je echt zorgen maakt kan je toch even bellen? Of naar het inloopspreekuur?
Thanks voor de reacties. Sarah ze hebben allebei al echo's voor de heupjes gehad omdat ik zelf heupprobleempjes heb. Maar dat zit helemaal goed gelukkig. Denk zelf ook niet dat het kwaad kan want wat al gezegd wordt dat wordt bij de geboorte goed na gekeken. Maar vriendlief maaakt zich wat zorgen dus denk ff kijken of er andere meiden hier zijn met ditzelfde. Heb gewoon 2 kindjes met gekke bilspleetjes denk ik haha.
Õww...nou dan zou ik me ook geen zorgen maken hoor! Als dat allemaal al gecheckt is! Volgens mij is dat het enige wat dan fout zou kunnen zijn! Heb net nog even gekeken hoe ver die van Finn doorgaat...maar ik kan heel zn stuitje niet voelen of iets...maar hij stopt echt bij zn onderrug...Heel lastig om uit te leggen! Maar dat kuiltje heef thij dus ook echt heeeeeel duidelijk! Maar dat is al wel minder dan toen hij net was geboren!