Ver omhoog doorlopende bilnaad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LaDi, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ons dochtertje heeft toch wel een erg ver doorlopende bilnaad. Hij gaat zeg maar nog voorbij haar stuitje. Heeft een van jullie kids dit ook? Of iemand enig idee of dit kwaad kan ofzo? De 22ste moet ik weer naar het cb en zal het toch eens vragen. Ze hebben er nooit wat over gezegd ofzo, maar vooral vriendlief maakt zich wat zorgen. Ons zoontje heeft ook al een afwijkende bilnaad haha, die loopt bovenaan een beetje schuin en daar zit ook putje, maar dat kan geen kwaad weet ik inmiddels.

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi LaDi,

Mijn zoontje heeft dat niet volgens mij, maar ik heb er ook nog niet echt op gelet eerlijk gezegd :D. Ik denk niet dat het echt kwaad kan, want ik weet wel dat ze bij de geboorte en bij het cb (iig de eerste keer), naar de bilnaad kijken. Mocht het een probleem zijn, had je het waarschijnlijk al wel gehoord, toch?

Maarre, kan nooit kwaad om het even na te vragen ;)!

Liefs!

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hai.. mijn dochter heeft ook een redelijk ver doorlopende bilnaad..inc putje aan het eind.
    Toen ik dat aangaf bij de dokter van het cb ( ik had net een invalster grin) dook die spontaan redelijk ver met der neus dat putje in om te kijken etc.
    T kon allemaal geen kwaad:)

ps had wel erg lol erom.. en zat te hopen op een ehm...* grote boodschap*

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha ons meisje heeft dat ook he heeft vaak ook een beetje een kreukel erin zitten!!zal vast geen kwaad kunnen xxxsie

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn heeft wel zo'n putje...maar de kraamhulp zei al gelijk dat vele baby's dat hebben...
    Maar zijn bilspleet loopt niet ver door denk ik. Haha!

Als ie scheef is kan het zijn dat je er wel naar moet laten kijken...dan zou het kunnen dat er iets met de heupjes is.
    Het kindje van mn vriendin heeft een scheve bilspleet en zij heeft nu 1 echo gehad van de heupjes en moet binnenkort weer om te kijken hoe het nu gaat.
    Als het is verslechtert moet ze misschien een spreidbroekje.

Als je je echt zorgen maakt kan je toch even bellen?
    Of naar het inloopspreekuur?

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Thanks voor de reacties.

Sarah ze hebben allebei al echo's voor de heupjes gehad omdat ik zelf heupprobleempjes heb. Maar dat zit helemaal goed gelukkig. Denk zelf ook niet dat het kwaad kan want wat al gezegd wordt dat wordt bij de geboorte goed na gekeken. Maar vriendlief maaakt zich wat zorgen dus denk ff kijken of er andere meiden hier zijn met ditzelfde. Heb gewoon 2 kindjes met gekke bilspleetjes denk ik haha.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Õww...nou dan zou ik me ook geen zorgen maken hoor!
    Als dat allemaal al gecheckt is!
    Volgens mij is dat het enige wat dan fout zou kunnen zijn!

Heb net nog even gekeken hoe ver die van Finn doorgaat...maar ik kan heel zn stuitje niet voelen of iets...maar hij stopt echt bij zn onderrug...Heel lastig om uit te leggen!

Maar dat kuiltje heef thij dus ook echt heeeeeel duidelijk!
    Maar dat is al wel minder dan toen hij net was geboren!

8. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mij zoon heeft t ook, kan geen kwaad voglens cb. k vind t wel schattig

Deel Deze Pagina