Stacaravan

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toerist18, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, wie heeft er ook een stacaravan of huurt er een?
    Hoe bevalt dit?
    Het lijkt me erg leuk, om even weg te gaan naar je 2e huisje, om even tot rust te komen, je hebt echt een vakantie gevoel.
    Alle tips zijn welkom.
     
  2. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Heej Mensi...

    Mijn ouders hebben er eigenlijk altijd 1 gehad in nunspeet (bij harderwijk in de buurt) geweldig..

    Lekker ieder weekend en zomers (en pasen enz) heen, lekker weg van huis... Vond het geweldig.

    Als ik later groot en sterk ben ;) zou ik graag zelf een sleurhut willen, maar meer omdat je dan lekker overal kan staan en gaan met dat ding. En een stacaravan... dan heb je wel een hele goeie auto nodig wil je die erachter hangen ;)
     
  3. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Mijn ouders hebben ''vroegáh'' wel een paar keer zo'n stacaravan gehuurd. Erg handig, je hebt geen last van natte voeten bij regen en ook weer niet zo duur als een chaletje of iets dergelijks. Nadeel kan wel zijn dat de stacaravan die je huurt vochtig is geworden en het erg muf kan ruiken of zelfs heel zuur kan stinken.... Heeft een vriendinnetje van mij een keer gehad en heeft haar vakantie afgebroken omdat het echt niet te harden was. Maar volgens mij is het meestal gewoon goed en hygienisch!
     
  4. Female

    Female Niet meer actief

    @ mensi; je vroeg nog waar we precies naartoe gaan, naar Bad Wunnenberg ;) ... Ben benieuwd, echt lekker even weg.

    @ Wndyp; Leuk he nunspeet :) ... Ik ben er geboren en heb er een jaar of 18 gewoond. Familie woont nog steeds allemaal daar dus ik kom er bijna iedere week nog wel. Morgen weer naar pap en mam! :D
     
  5. Female

    Female Niet meer actief

    Oh en mss nog ff antwoord op je vraag, is ook wel handig... :( :D

    Wij wonen allebei heel ver van onze familie. mijn ouders vd veluwe, de familie van mijn man uit zeeland. Allebei onze ouders hebben bij ons in de buurt in het belgische een stacaravan gekocht. mijn schoonouders zijn al vaak geweest en het bevalt ze erg goed. echt een vakantie-gevoel. die van mijn ouders wordt in oktober geplaatst.
     
  6. Niet meer actief

    Mijn ouders hebben al 30jr een vakantiehuisje op de veluwe. Heerlijk om er in de weekends en vakanties lekker uit te gaan, zonder alles mee te hoeven slepen. Als kind vond ik het ook geweldig, ik had daar ook gewoon mn vriendjes en vriendinnetjes en het was gewoon een 2e huis.

    Als je niet zeker weet of je het leuk vindt, zou je gewoon eens een paar keer een huisje/caravan kunnen huren.

    Oh enneuh, het huisje van mijn ouders is overigens te koop (hint hint!). Ze zijn verhuisd en wonen er nu 10km vandaan, dus komen er bijna niet meer.
     

Deel Deze Pagina