Hey meiden Wij willen met het gezin een weekendje Centerparcs gaan doen 21 nov, nou zaten wij aan de Vossemeren in Belgie te denken maar ik wil graag wat reacties van mensen horen die er al zijn geweest, bv hoe is het zwembad, hoe is het park op zich, heb je er bv bossen in de buurt waar je lekker kunt wandelen, is er buiten het park nog wat te beleven ? is het leuk vood kinderen van +- 18 maanden ... etc .. verras me Liefs chantal
Hoi Chantal, Ik heb een keertje bij CP info aangevraagd naar wat voor park je het beste kan gaan met kinderen onder de 2 jaar en zij zeiden naar Erperheide.. iets verder dan Vossemeren maar een heel mooi park, ben er zelf geweest zonder kids. er is veel bos in de omgeving en het plaatsje Peer is leuk om een bezoekje te brengen. het zewembad is echt toppie... zag toen een leuk kinderbad maar ook een bubbelrots waar ze in kunnen en ook buiten kan je zwemmen en zelf naar beneden duiken om de vissen te zien.... wie weet heb je wat aan deze info. Groetjes JAnette
Ben zowel bij Erperheide als Vossemeren geweest, maar had toen nog geen kindje, dus niet echt op gelet! Zijn beide mooie parken. Vossemeren heeft een discoverydome (gezonken schip, meen ik) die erg leuk is, maar volgens mij iets meer voor oude kindjes. Erperheide heeft een Jungledome die denk ik leuker is voor 1 1/2 jaar, want daar is ook een stukje met water en zand bij. Erperheide heeft ook een stroomversnelling die denk ik leuk is met je kleintje (want de wildwaterbaan zou ik nog niet doen ). Over het algemeen hebben alle center parcs parken meer dan voldoende faciliteiten voor kindjes, ook allemaal een kinderboerderij en speeltuinen enzo. Dus het zal niet heel veel uitmaken welke je kiest. Succes en veel plezier.
NOu we hebben zojuist toch maar de Vossemeren geboekt, want die vond mijn vriend ( mede door de wildewaterbaan ) leuker dan Erperheide ... Mannen pffff ... Wat een overdreven prijzen trouwens zeg niet normaal gewoon!
welke tijd en wat voor huisje? wij willen denk ik toch naar cp ipv zon en willen zoals je weet in september.....
chantl heb je wle de 50 % code koritng gebruikt dat scheelt een heleboel en is een super mooie park vind ik de vossermern
haha bij het topic gratis en aanbiedingen heb ik het verhaal met de code en voorwaardes staan echt voor iedereen scheelt een heleboel op marktplaats worden ze verkocht ik meld het gratis
bij gratis en aanbieding heb ik het neergezet met de voorwaardes erbij als het niet lukt kan je me altijd een pb bericht sturen
Bedankt voor de tip maar ik krijg altijd 50 % korting omdat ik op een reisbureau werk Wij gaan trouwens aankomend weekend. 21 nov tm 24 nov