@ Dushi....enne meid? Is je kleine meid nu thuis? Geniet er maar van, want je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Veel geluk! Liefs Marjo
Maandag om 11:00 uur waren we thuis en doordat Vera in het ziekenhuis heeft gelegen gingen er heel wat uren van onze kraamhulp af. Zodoende zitten we nu na 2,5 dag met zijn drietjes en als papa maandag weer gaat werken..... oef... dan mag ik alleen aan de bak! Gelukkig zijn we in het ziekenhuis de laatste paar dagen toen het met Vera goed ging flink bij de verzorging betrokken en hebben we er wat van geleerd, maar het valt me van die verzekering zo tegen! Alsof je na een week ziekenhuis een kind op een driewieler en bijna zindelijk mee naar huis neemt of zo : Ach... we gaan genieten ! Liefs, Danielle
@ Dushi....veel geluk met je kleine uk en geniet er maar fijn van. Het is je van harte gegund! Liefs Marjo
Dushi, Gefeliciteerd! Hoe zijn de eerste dagen met z'n tweetjes bevallen? Ik vond het best moeilijk en een beetje eng, maar je went er snel aan hoor! Geniet ze!
8) moet zeggen dat het inderdaad elke dag beter gaat. Ik wilde het eerst niet geloven, maar het zou best kunnen dat ik in november gewoon weer kan werken... Groetjes, Danielle