We hebben nog allllle tijd van de wereld, maar van de week hadden we het over namen en kwamen we erachter dat we in ieder geval bij de meisjesnamen aardig op 1 lijn liggen. We vinden beide Vera en Veerle erg mooi! Welke zouden jullie kiezen? Ik vind Vera wat krachtiger en zie ik ook duidelijk een volwassen vrouw bij. Veerle daarentegen vind ik de klank weer wat zachter en komt minder vaak voor.
Veerle was hier de meidennaam! Daar waren we wel over uit. Maar het is een jongetje, dus op zoek naar een jongensnaam.
Ik vind ze allebei prachtig! Bij Vera denk ik echter ook aan Vera de muis, daarom heb ik op Veerle gestemd.
Mijne ook! Ik vind het ook allebei mooi. Vera wat klassieker en internationaler. Veerle wat zachter. De tijd van Vera de muis hebben we toch al wel gehad? Denk er zelf echt nooit aan en ook niemand die me eraan helpt herinneren
Mijn naam staat er ook tussen, de gene met de meeste letters! Nou nu ben ik lekker herkenbaar haha .. Wat ik wou zeggen is dat ik er altijd veel complimenten over krijg dus veel mensen vinden het een mooie naam, ik ben er zelf ook blij mee.
Bij Veerle zie ik een nette zachtaardige vrouw met een voorkeur voor mooie dingen. Bij Vera het tegenovergestelde, ik vind het een naam voor een stevige harde vrouw.
Vera doen als je meer internationale naam kiest voor de volgende baby. Veerle doen als je voor de andere babies puur hollandse namen wilt. Mijn voorkeur gaat naar Vera, de Veerle's die ik ken zijn echte zeurkousen.