Veranda en buren

Discussie in 'De lounge' gestart door An79, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier was onze fijne achterbuurman op een dag ook een overkapping in elkaar aan het timmeren. Het kreng is 3,5 meter hoog, geen gezicht! Wij hebben toen gelijk aangegeven er leibomen voor te zetten. Als hij het daar niet mee eens had geweest, dan hadden we het wel aangekaart bij de gemeente. Maar hij vond het prima, hij blij met z'n bouwwerk, wij met de bomen.

2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    We gaan verhuizen, want wij hebben hier geen leven. Als het lekker weer is zet ik de deur open (wil ook graag wat frisse lucht :confused:) en muziek aan binnen zodat ik haar radio buiten niet hoor. Dan scheldt en vloekt ze of ik gvd gek ben geworden. En dan staat hij binnen he en echt niet hard. Jammer dat ik geen filmpje kan plaatsen, anders kon ik laten horen hoe hard het bij haar staat.
    Maar we zijn bijna weg! Mijn dochter vertelt overal dat we binnenkort gaan bbq'en haha.

wishfulthinking vindt dit leuk.
  3. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ts, fijn dat jullie er met de buren uit zijn gekomen. Beter in overleg, dan met ruzie beginnen.

Wbt een veranda in je tuin: heerlijk is dat! Wij hebben achter in onze tuin een prieel. Vierkant, met 2 dichte wanden. Mijn man heeft een hoekbank erin gemaakt, die twee wanden beslaat. Daar kunnen we met gemak met een man of 10/12 heerlijk zitten. Er hangt ook een warmtelamp in voor frissere avonden. En bij de open zijden hebben we gordijnen om zon of wind tegen te kunnen houden.
    We zitten veel meer buiten dan eerst. Echt heerlijk!

4. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Haha hebben je buren toch naar me geluisterd :D

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Maar eigenlijk is dit toch de omgekeerde wereld?

Ik snap het wel hoor..
    zo kun je ook niet jezelf zijn!

Heel veel bbq plezier toegewenst in jullie nieuwe tuin en s6 met de verhuizing!!

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat is het ook, maar wilde sowieso al weg. Anders hadden we stappen ondernomen.
    Ik maak me zorgen om mijn dochter, ze is er steeds bij als dat mens staat te schelden en ik ben bang dat ze dat niet meer vergeet. Laatst lag ze te huilen in bed omdat ze dacht dat ik naar de gevangenis moest ("ik zal de politie eens bellen", had die heks geroepen). Mijn man en ik tellen de dagen af.

Deel Deze Pagina