Ik ben aan het schuiven geweest met wat stoelen die in onze erker stonden. Deze bij de zithoek betrokken, maar nu een hele kale erker en ik weet even niet zo goed hoe op te vullen. Stoeltjes stonden er erg leuk, maar dit is even veel handiger. We misten wat zitplekken en zaten amper op die stoelen. We hebben een beetje een industriële inrichting. Hebben jullie misschien leuke ideeën? In de toekomst laten we een bank timmeren, maar voor nu even een tijdelijke oplossing.
Wat een mooi huis hebben jullie!! Misschien een beetje vroeg, maar ik zou de kerstboom er neerzetten. Eventueel een lekker fout kerstdorp erbij (ben helemaal gek van de foute kerstdorpjes hahaha).
Ik wilde inderdaad voorstellen om een bankje op maat te laten maken Veel verder kom ik ook niet, op Pinterest zie je ook alleen maar bankjes terug komen.
heb je ook een andere foto meer van het geheel? Zo vind ik het een beetje lastig te zien. Doordat je de tv op een bepaalde plek hebt, creëer je daar sowieso een leegte, omdat je de zitplek rondom de tv creëert. Meestal staat er een bank of idd stoelen in een erker (ik vind een erker sowieso altijd een lastig iets)
Ik zou het zo laten. Ik zou er geen bankje in maken. Lijkt me heel vol, als je daar nog iets groots zet. De stoelen zijn ook vrij dicht en massief, juist een beetje open en luchtig met die plantjes en poefjes ziet er leuk uit.
Ik zou inderdaad er niet veel neer zetten. Misschien een mooie houten deken kist nog maar voor de rest een beetje rustig houden.
Ik zou het zo laten, ik vind de ruimte die je daar nu hebt niet storend. Oogt lekker ruim zo een over een paar weken kun je er mooi de kerstboom kwijt
Een paar weken zo laten (of sinthoekje met schoorsteen en pakjes?), dan de kerstboom erin en die in januari vervangen door een grote plant (palm, Alocasia, bananenplant, dracaena) Of (ik weet niet hoe oud je meiden zijn) een knuteltafeltje met stoeltjes erin bouwen. of de poefjes/krukjes die er al staan gebruiken en alleen een mooi houten werkblad/keuken blad op goede hoogte in de nis maken, evt ladekastje/manden eronder om spulletjes op te bergen.. die kun je dan later ombouwen tot bankje
ik zou ook denken aan een knutseltafeltje voor je kinderen.. maar ik weet niet of ze daar te groot voor zijn . En anders lekker zo laten! Het is even wennen voor jezelf omdat er altijd iets stond, maar dat gaat snel genoeg .
Oh nee ik zou het wel dicht timmeren. En er een lekker leesbankje van maken. Als je het een doel wil geven is het misschien een optie om, als je nog kleine kinderen hebt, er een speelhoek van te maken.