die kan ik idd ook niet kwijt ik heb maar een douchecabine van 80bij80 maar idd een goed idee dank je voor het voorbeeld instap is ook hoog ik heb hem vroeger ooit gehad maar is wel een oplossing als je geen bad heb
zo`n badje wat bloempje heb, heb ik ook maar dan driehoek. past bijna in elke douche vooral omdat het een hoek is. ik zet ook wel ff een foto erop hij was ook rond 45 a 50 euro vind de prijs van dat andere badje wel duur en wat als de kleine gaat staan er hangt...klapt ie dan niet om???
ik heb hem via marktplaats gekocht... ik wist dat ze bestonden maar kon ze niet vinden..tja idd te grote badjes.. beetje gesnuffelt bij marktplaats en andere 2de hands sites. ... en gevonden.. mijn man heeft hem geplaatst, er zit ook gewoon een stop/afvoer in. en zijkantjes afgekit... mijn man douche erin en mijn dochter en ik zitten erin... heerlijk.... gr. peetje (kleine maat is 90x90)
Dat hoekmodel is super!!! Wij wilden ook eerst een hoekbad, maar konden niet eentje vinden die in onze douche paste.
Wij hebben het bibabad al een paar maanden in gebruik en ik vind het een uitvinding! Omdat wij geen ligbad hebben is het fijn dat Rens toch in bad kan. Omdat Rens nog net niet goed zelfstandig kan zitten heb ik een badstoeltje aangeschaft. Hier heb ik een foto: Het bad was niet goedkoop, maar we hebben er wel veel plezier van!
ff gekeken er zijn nog een paar te vinden(hoekbadjes) op de sites maar niet zo goedkoop als ik hem had. selma wat een scheetje joh...hihi
ik ga ook eens snorren want caitlin past onderhand niet meer in der badje ze ligt al aardig klem hihihi thxxx voor de ideetjes kep gekeken maar kleinste is 85 bij 85 en dat is te groot dan moet ik me douchecabine eruit halen dus dat is geen optie hier misschien dan toch maar een muurtje metselen en daar een bak van maken of zo we zien wel anders toch maar opblaasbadje