Een grote emmer als ware. Je zou met een stukje tuinslang het bad kunnen laten leeg lopen. (net als bij een aquarium)
ooh zo'n ding. ja kan idd ook ja en als je een handige man hebt kan die zelf er een soort stop in maken misschien
Ja makkelijk hoor wou dat wij er 1 hadden heerlijk lijk me dat Maar voor degene die een biba bad willen aanschaffen hier is hij het goedkoopste dacht ik 139,- http://www.hetrietje.nl/shop/shop.html?lmd=38804.632130 en dan in de linker oranje kolom badderen opzoeken
liek sssssssttttttttttttttt jij kweet dat je een super badkamertje heb gekregen ben dan ook stik jaloers we prutsen wel iets meiden komt vast goed
het is in ieder geval een pracht van een oplossing. en wie weet zijn ze snel via marktplaats te koop.
Ik wil ook erg graag een ligbad....deur op slot, glaasje wijn mee, boekje mee. DroomDroom. Helaas, maar als we over een tijdje gaan kopen moet er een bad in zitten of ruimte voor zijn!!!
dit las ik net op marktplaats.............. liek Beschrijving: Bibabad, in een handomdraai heeft u een heerlijk badje voor uw schatje...... Eindelijk, ik heb via marktplaats een Bibabad bemachtigd, mijn zoontje van 2 zou voortaan ook echt in bad kunnen. En dan bedoel ik niet zo'n lullig laagje water net zo hoog als de douchebak ! Nee echt in bad ! Volgens de advertentie past ie in elke douchebak, mits de afmetingen groter zijn dan 70 x 70 cm. Ding mee naar boven en....... hupsakee in de douchebak, aaaaaaagghhhhh het badje past niet, gdvrdm ! Heb echt alle standen geprobeerd. Mijn douchebakje is te klein, met ronde randen eraf hou ik net 65 x 65 over om iets in te zetten. Het is, als je de ruimte hebt, een superhandig en makkelijk op ruimen badje. De vorige eigenaar heeft, vanwege een produktiefoutje, een nieuwe zak gekregen. Dus het badje is echt zo goed als nieuw. Reden dat zij hem weg deden is dat ze een nieuw huis hadden gekocht met ligbad. Hij gaat niet voor minder weg dan 110,--, dat heb ik er ook voor betaald en ik heb hem ook nog op moeten halen in Helmond, dus meer mag wel !! En Gijs zal voortaan weer in de speciebak van de Gamma moeten, helaas.
ruimte voor een ligbad heb ik ook wel na een fikse verbouwing maar ik zit in een huurwoning en heb niet zo veel zin nu om daar bakken geld aan uit te geven