Wie kan mij helpen? Wie komt er regelmatig bij het dolfenarium? Morgen gaan wij als familie naar het dolfenarium. Het gaat om 12 volwassen en 8 kinderen. Nu zijn wij mensen die uren kunnen treuzelen met beslissen naar welke show we willen, waar we een frietje willen eten ect. Daarom wil ik een programma maken met welke show s we heen gaan. Nu word ik op de site niet wijs wat binnen is, wat buiten is, leuk is en hoe lang een show duurt. Dus wie kan mij helpen? Welke show is een aanrader? Hoe lang duurt deze en is het overdekt?
Hee, wij zijn net geweest. Ik vond de dolfijnen (binnen in de koepel) en de walrussen (buiten) het leukst. Dolfijnen duurde ongeveer 20/30 minuten en de walrussen ietsje korter. Die zou ik zeker gaan zien. Vooral de walrussen zijn erg grappig voor kinderen. Verder zijn de zeehonden en de zeeleeuwen shows ook leuk, al is zeehonden meer voeren en wat vertellen. Helemaal achter in buiten is nog den heel groot buitenbassin met dolfijnen waar ook nog een uitleg werd gegeven over hoe ze de dieren trainen en demonstraties gegeven werden, dat was wel leerzaam Staan de aanvangstijden van de shows ook niet online? Programma is wel goed idee want je dwaalt ook best rond daar.
Deel de groep in twee als er twee show.s te gelijk zijn. Ene groep kijkt wat deze wilt kijken en de andere groep en dan het eten gedeelte samen afspreken wanneer jullie willen gaan eten. Veel plezier met z.n grote groep.
Opdelen is een optie. Maar het gaat mij er meer om dat iedereen wel naar alle shows wil dus wij gaan discussiƫren over welke eerst en daardoor shows missen omdat de discussies gerust een kwartier duren. ,M innimousebedankt hier kom ik verder mee. Tijden staan inderdaad op internet, vandaar dat ik vandaag alvast een programma wil maken