Verander jij vaak dingen in je interieur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik dus wel. Niet perse met meubels, alhoewel dat ook geregeld gebeurd, maar vooral met accessoires en de stand van meubels.

Hou jij daar ook van of hou je van hetzelfde?

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Meubels laat ik vaak hetzelfde , meer de kleuren in huis die ik aanpas.Variert van roze naar blauw geel paars enz:D

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hou dingen eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde. Niet omdat ik het zo leuk vind, maar ik weet niet goed hoe het te veranderen. Dit huishouden is altijd een gigantische chaos - en ik geeft toe; ik ben hier de grootste rommelkont (baby meegerekend) - en ik weet niet wat anders kan.

Waarschijnlijk alles; maar om daar nou mee te beginnen terwijl er een baby bijna rond kruipt vind ik ook weer geldverspilling. Voordat ik het weet gaat hij alles onderkrassen of vingerverven ofzo.

4. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op zich houd ik er wel van, maar sommige dingentjes heb ik al een aantal jaar.
    Eigenlijk ben ik ook nog steeds bezig om al mijn accessoires bij elkaar aan het rapen her en der.

5. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn accessoires wisselen regelmatig. Ik koop niet veel nieuwe dingen ik ben nog al gehecht aan mijn spulletjes. Ik heb een krat op zolder staan en om de zoveel tijd haal ik daar wat spulletjes uit verander ik de inrichting van de mijn vitrinekast, vensterbank e.d.

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik hou er niet van om het te veranderen kwa spullen.
    Wat ik wel vaak doe is alles verschuiven, heel gek..

7. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik verander eigenlijk niet, als ik iets verander dan kan ik daar op een of andere manier niet tegen of zint het mij later niet meer
    ben er gechecht aan de zelfde opstelling en ook spulletjes hebben een vaste plaats, komt af en toe wel eens wat bij

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja vind ik geweldig!
    Ik ben momenteel weer alles aan het omgooien.

9. Koon

Koon Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.
    Ik word er heel ontspannen van om te freubelen in huis. Ik zit vaak ook uren op welke.nl en pinterest.

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Valt niet veel anders te zetten.
    Kan trouwens ook niet. Vanwege de kabels die uit de vloer komen van de tv en zo. :(

11. Koon

Koon Niet meer actief

Meubels kunnen hier ook niet echt anders inderdaad. Beetje jammer vind ik dat wel ;)
    Maar nieuwe accessoires en een andere kleur op de muren, love it!

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ja ik verander wel vaak in huis qua meubels en ook met accessoires
    Vind het elke keer weer leuk als het anders staat en anders is ingericht :)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, nog nooit eigenlijk (maar we wonen hier pas 10 maanden ;))

14. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    JA! We hebben zowieso een winter en zomer opstelling. Dus de spullen worden minimaal twee keer per jaar verschoven.
    En als ik een grote schoommaak houd (eens in de maand/zes weken) verander ik de kast boven de tv. Dit is de enige plek waar spullen staan. We hebben geen vensterbanken enzo en de tafels zijn leeg ivm grijp grage handen.

Me man vind het verschrikkelijk dat ik het zo vaak doe trouwens

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Vaak.. Heel erg vaak..
    Niet altijd even leuk want ik bedenk dus ook "grote" projecten. Waarbij de tv anders moet (aan de muur) en alle kabels moeten verdwijnen in de muur (dus slopen en stucken).. Een kast ineens wordt verkocht en dezelfde avond wordt opgehaald (je had de ogen van mij. Man moeten zien). Ik onze bartafel naar beneden wilde hebben en de poten afzaag. M'n man constant vraag om weer wat nieuws te bouwen, slopen etc.
    Hij thuiskomt en z'n muur ineens in de kleur mint is geverfd en de vazen ook. Onze stoel ineens weg is en ik een oude stinkstoel er voor in de plaatst op de kop tik.
    Gordijnen koop, maar 3 maanden later ze niet vindt passen bij onze nieuwe inbouwkast om de schuifpui.
    Ik kan nog wel even doorgaan, want dit gaat in ons hele huis zo!

Heerlijk.. :-D

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Eh tja, de salontafel staat toevallig nu in de grondverf :p
    Ja, ik verander best vaak wat, maar dat is meer omdat het tot nu toe niet 100% naar mijn zin was. Gisteren trouwens ook nog een ander behangetje geplakt :)

17. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dan val ik dus verschrikkelijk mee

18. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Nog niet zo lang geleden hebben we alles in de woonkamer omgedraaid. Maar ik neig nu toch weer terug naar de 'oude' opstelling ;)

Ik heb altijd het idee van 'het kan veel leuker/gezelliger/praktischer' maar ik vind het altijd wel erg lastig om te bedenken hoe het dan wel moet..

19. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Lekker is dat he om weer in een 'nieuw' huis te zitten dan? Ik koop veel prullaria in kringloopwinkels of rommelmarkten anders is deze hobby niet te doen:p

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Af en toe komt er iets nieuws in huis te staan. Nieuwe accessoires vooral. Ben erg van de witte accessoires op het moment. Met hier en daar een kleur.

Pas nieuwe tafeltjes en een nieuwe bank! Lijkt gelijk anders.
    Zulke grote veranderingen gebeuren niet vaak.

Haal vaak dingen bij kringloopwinkels, via fb hoeken of Action. Heel soms wat duurder.

Deel Deze Pagina