Verander jij vaak dingen in je interieur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik schoof met regelmaat met meubels maar ze staan nu echt naar mijn zin en heb er daarom geen behoefte meer aan. Ik heb wel een doos vol accesoires die ik af en toe wissel. Maak regelmatig andere hoekjes en dienbladen die ik zo nu en dan verander.

We hebben 1 muur met behang en deze behang ik regelmatig opnieuw in een andere kleur/print om zo een andere sfeer te creeeren.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Meubels kan ik helaas niet schuiven door de Z kamer die we hebben. :(
    Maar heb wel dat er veel accessoires veranderd worden.
    Heb sowieso voor de zomer en winter andere dingen.

Muur veranderd ook vaak van kleur.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja! Heb regelmatig weer een nieuw dingetje wat ik ergens kwijt moet en dan verplaats ik het hele zooitje weer. Altijd al gedaan, vroeger op mn slaapkamer deed ik dat al.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Accessoires heb ik gewoon niet. Dat maakt het huis veel te rommelig voor mij.

En de meubels die blijven hier staan waar ze staan. Ik ga echt niet met (zware) kasten of een grote hoekzetel zitten slepen.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ja zeker. Ik wissel regelmatig de accessoires. Meubels schuif ik geregeld ( gelukkig hebben wij genoeg ruimte).
    En deze week gaan we verfen!

6. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook een vaste indeling omdat het moeilijk is anders neer te zetten. Wel af en toe wissel ik de assecoires maar ben toch wel van het vertrouwde dus voelt iets niet goed wissel ik het ook zo weer terug hahaha. Hier binnenkort een nieuwe bank waarschijnlijk en een ander dressoir. Ben wel benieuwd hoe dat uit gaat zien.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Met de meubels kunnen we helaas niet zo veel omdat we een hoekbank hebben, als we hem wel in de andere hoek zetten dan ziet het er echt niet uit!

Wel hebben we tijdje geleden ander tv meubel en salon tafel en kast neer gezet in de woonkamer.

Deel Deze Pagina