6 uur klaar wakker!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sama1, 13 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Mijn dochter van 9 maand is rond half 6/ 6 uur wakker. Het is dan staan, praten enz. Ze heeft een weekje gehad dat het 7 uur was.... heerlijk... maar na een week hetzelfde weer. Vanmorgen ook half 6. Ze slaapt overdag van half 10 tot half 12 en van half 3 tot 4. Moeten haar wel vaak wakker maken. Ik haal haar er in de ochtend niet eerder uit dan half 7. Maar slapen ho maar... krijgt ze overdag te weinig slaap? Teveel? Wanneer ze moe is gaat ze erin.... In de avond gaat ze er om kwart over 7/ half 8 in. Hebben jullie nog tips????

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zes uur wakker is voor een baby (helaas) vrij normaal. Mijn dochter heeft het zelf ook jaren zo gedaan. Nu is ze bijna vier en steevast om kwart voor zeven wakker.

3. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom bij de vroege vogels! Hier ook een dametje die tussen vijf en zus wakker wordt soms 7 uur en dan zijn we zooo blij haha.. Je hebt vroege vogels en uitslapers.. Je kan een keer proberen om de slaapjes overdag anders te doen maar of dat helpt.. Bij ons niet net zoals later naar bed brengen ook niet helpt.. Slaapt ze wel door? Geniet daar dan extra van 😁 Want dat is hier ook nog niet zo haha dametje is 1 jaar en 2 maanden..

4. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Hier een zoontje van ruim 7 maand. Is elke dag rond half 5 klaar wakker. Maakt niet uit hoe laat hij savonds in bed ligt.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Nope, mijn dochter (van bijna vijf) is ook zo'n vroege vogel. Van alles geprobeerd, maar haar biologische klok gaat gewoon zo vroeg af of zo. Het zou fijn zijn wanneer ze ook maar een half uurtje langer blijft liggen :p

6. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Ja ze slaapt tot nu toe de hele nacht door. Echt fijn hoor! Weet dat het ook anders kan. Alleen 6.... het is alleen al dat je soms op de wekker kijkt.. 5.30 :( maar overdag denken jullie niet dat ze teveel of te weinig slaapt? Bij elkaar maakt ze ongeveer 13,5 uur. Vaak om 4 moeten we haar nu wakker maken. Dat doen we meer omdat ze er rond half 8 hooguit weer in ligt en ben bang wanneer ze langer slaapt ze in de avond niet moe genoeg is.

7. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Hier zijn allebei de kinderen (2 en 4 jaar) altijd rond 6.00u wakker. Al Jaaaren. (vanaf baby leeftijd al) We zijn er inmiddels aan gewend. Schijnbaar was ik vroeger ook altijd erg vroeg wakker.
    Ze zijn wakker, vrolijk en klaar voor de dag. Slapen/sliepen overdag ook nooit meer dan een uurtje, en dan 's avonds tussen 19.00 en 19.30 naar bed.
    Gewoon niet veel slaap nodig.

8. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Mijn zoontje was ook altijd vroeg wakker,
    Maar die zijn we gewoon langzaam later naar bed gaan doen en toen werd hij 's morgens ook wat later wakker.
    Niet in 1x een uur later natuurlijk, maar steeds 5 min later naar bed. Net als dat je bij het ingaan van de wintertijd doet.
    Dan sliep hij van 20:30 tot 6:30, dat vond ik fijner dan van 19:30 tot 5:30.

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier ook eentje die rond dat tijdstip wakker is. Het maakt niet uit hoe laat hij er in gaat of hoe lang hij overdag slaapt, tussen half 6 en 6 is hij gewoon wakker. Ik had een schema online gevonden hoe lang kindjes moeten slapen en volgens mij kwam dat rond de 13-14 uur uit (rond deze periode).

10. Koon

Koon Niet meer actief

Hier is het ook altijd vroeg dag. Onze zoon mag tegenwoordig pas om 7.00 zijn bed uit. En komt dan ook precies als de wekker overspringt. God weet hoe lang hij al wakker is haha.
    Tot de tijd dat ze zelf naar beneden kunnen zijn wij veroordeeld tot heel vroeg opstaan vrees ik.

Deel Deze Pagina