Veranderd slaappatroon baby 4 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liedjepiedje, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Heerlijk toch! :)

2. misa

misa Niet meer actief

Euh, niet die foto hoor! ;)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zie daar niet echt het probleem in??
    2,5 week geleden woog hij 6535 gram en 62 cm.
    Ging vandaag samen met hem op de weegschaal en hij zit tussen 7250 a 7500 gram.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahah Jois hahahah.
    Nee de foto is niet heerlijk hij werd nog bozer toen ik een foto ging maken:p

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wat leuk dat hij al fruit en groente krijgt! fijn dat hij doorslaapt nu. Z krijgt haar laatste fles ook tussen 10 en 11 uur. We proberen de eerste voeding dan rond 7 uur te doen. Als ze echt wakker blijft soms 6 uur. Maar meestal is ze met een speentje nog wel een uurtje aan het slapen.

Ze wordt nu weer wakker dus ga haar flesje maar eens maken.

Bedankt voor het meedenken allemaal. Heel fijn!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het doorslapen is idd heerlijk:)

7. misa

misa Niet meer actief

Hier op de weegschaal en met 6 maanden zo'n 8 kilo.. Ik gok zo richting de 70 cm. :)

8. misa

misa Niet meer actief

Oohoo...! Ik heb mijn zoontje wel eens verdrietig of een beetje boos. Maar echt driftig..? Neej.. :)
    Succes ;)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Soms moeilijk heh lieverd.
    Fruit vind hij heerlijk groente tja dat is wat anders hahaha.
    Geef Zara een dikke kus van me!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaa hij was echt driftig:p.
    Hij wil ook de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag springen, hij denkt dat hij dat kan ( niet dat ik hem dat vaak laat doen heh)
    Maar hij probeert zich maar op te duwen.
    Dus word nog wat met kruipen en lopen straks als het niet gaat zoals meneer wil:D

11. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Whaha... Die foto's zijn echt geweldig!

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik zal dr zo een dikke kus geven! Mooi dat hij fruit lekker vindt nu de groente nog! Wij wachten nog twee maandjes met bijvoeden.
    Kus terug voor jullie mooie prins!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wat een hoop bij gekletst! ;)

Mick slaapt 's nachts zoiezo goed. Hij gaat er om 20.00uur in en wordt om 07.30uur wakker.. :D
    Dat is al fftjes zo, we zijn er in totaal ook maar 3x uit gemoeten voor nachtvoeding.. (Wat een luxe!)

Over het gewicht las ik ook iets (maar ik heb het geduld niet om alles te lezen.. :)) Mick is nu bijna 4 maanden en woog vorige week 7120 gr.. :$ Ook is hij qua lengt aan de grote kant volgens het CB, tja.. Kan hem niet in een malletje leggen; dus lekker groeien!
    (met drie maanden was hij 64 cm.. 11cm gegroeid sinds zijn geboorte)

En babyvet.. Dat is toch schattig! Lopen ze er straks allemaal wel vanaf..

Ik had nooit verwacht dat ik zo'n bezorgde moeder zou zijn.. 'verveelt ie zich niet?' 'Is hij wel genoeg wakker?' 'Slaapt hij wel genoeg?' 'Eet hij wel goed?' etc etc..

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Haha Neeltje ik ben ook zo bezorgd. Gisteren had ze verhoging en ze is verkouden, dan sta ik zowat op het punt om naar de huisarts te gaan!
    Wat slaapt hij al onwijs goed door!!! Al ben ik al blij dat zaartje geen voeding meer nodig heeft 's nachts!
    En wat is hij groot! Positief hoor!! Hoeveel woog hij bij geboorte?

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Het scheelt al zoveel als die nachtvoeding eraf is, vind je niet?
    Merk dat sinds hij op 4 flessen zit, laatste om 19.30uur, ik veel meer energie heb en een stuk fitter ben!

Bij zijn geboorte woog Mick 3370gr bij zijn geboorte en was 53 cm.
    Een lang end dus! :D

Ik heb het ook hoor, en mijn man trouwens ook, als we ook maar denken; dit is niet zoals het hoort.. Staan we al zowat bij de huisarts op de stoep! En ik geef er niks om als ze denken; daar heb je haar weer.. Ik ga liever een keer teveel dan een keer te weinig !

16. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mijn man heeft het volgens mij nOg sterker dan ik.

Wow hij woog zelfs nog minder dan mijn dochter bij geboorte. Zij woog 3720 gram.
    Maar hij groeit qua lengte ook hoed mee. Dat is belangrijk. Hier ging de lengte wel mooi omhoog maar haar gewicht schoot wat stijler omhoog :)

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Een echte papa dus! :D

Ach weetje.. Bij het CB hebben ze 1 lijn.. En ze zien het liefst dat elk kindje die lijn volgt, zodra ze er een beetje vanaf wijken is het: pas op.... Kijk uit...

Zolang ze er gezond uitzien, vrolijk zijn, eten/drinken, plassen en poepen.. Maak ik me niet druk! (tenminste.. Niet zoveel ;))

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Gisterenavond is ons kleine madammetje spontaan in slaap gevallen. En heeft tot 11 uur zonder tussenpose geslapen.

Vannacht kwam ze voor het eerst om half drie. Toen van half vier tot vijf uur zeker wel 7 keer een speentje gegeven! Daarna gelukkig tot half acht geslapen. Wel balen dat ik alleen was vannacht dus ik moest er 8 keer zelf uit en vanmorgen ook.
    Vanmorgen heeft ze zonder tussenpose geslapen van 9 tot 12!
    Vanmiddag alleen twee keer een kwartier in de auto en op de verjaardag van mijn neefje vond ze alles veel te interressant om te slapen. Dus vanavond oververmoeid. Volgens mij slaapt ze nu eindelijk!
    Gelukkig is mn man nu ook weer thuis!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Och lieverd toch wat een nacht voor je!!!
    Zo vervelend eigenlijk heh als je telkens voor de speen eruit moet:(
    Ons mannetje heeft gisteravond wel goed geslapen van 22.00 tot 6.45.
    Maar ik ben benieuwd vannacht ;)

20. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Heerlijk zeg dat jouw prinsje wel zo lekker heeft geslapen! Gelukkig is mijn man nu thuis dus kunnen we weer om de beurt. Maar het lijkt me heerlijk als het niet nodig is!

Deel Deze Pagina