Hi, Het is een beetje een lang verhaal, maar wij zijn 3 jaar bezig geweest om onze dochter te krijgen,uiteindelijk door IUI. Onze zoon ook gekregen dmv IUI. De artsen gaven ons maar een hele kleine kans dat het zou werken omdat zij al gelijk ICSI hadden geadviseerd. Laat staan de kans dat het spontaan zou lukken, dat zou echt een wonder zijn! Nu ben ik inmiddels morgen een week overtijd, onverwacht. Ons zoontje wordt deze maand 1, dus wij waren er totaal niet mee bezig. Ik heb meerdere keren getest. Vrijdag was de test van huismerk trekpleister als je goed in het licht keek misschien positief. Daardoor een vroege test van trekpleister gehaald voor zaterdag, die was ook met een heel licht plusje als je goed keek. Hierna eigenlijk alleen maar negatieve gewone testen gehad, heb 2 urine testen op mijn werk in het ziekenhuis gedaan en die waren ook negatief, die is ook niet zo gevoelig denk ik. Ik heb een hekel aan deze onzekerheid, helemaal omdat ik van mijzelf ook echte knaltesten gewend ben zodra je mag testen na de IUI behandeling. Inmiddels dus bijna een week overtijd en ik begin er nu wel een beetje een hard hoofd in te krijgen en nog steeds op een wonder aan het hopen.. __________________
Jeetje dat is inderdaad zenuwslopend zeg! Ik hoop en duim met je mee op een wondertje. Misschien maak je deze keer gewoon nog heel weinig Hcg aan?
Dank je wel Ik snap er ook nog niet zoveel van. Straks maar kruidvat 2v5 halen. De makers van de testen hebben een gouden business..
Waarom open je twee keer hetzelfde topic?Het wordt zo onoverzichtelijk zo en bovendien mag het niet. Ik ben het met rogijuli eens,ik denk ook reactie op je eisprong.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl