hallo allemaal, ik ben hier nieuw en wij zijn begonnen voor ons eerste kindje.. 2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil en ongeveer een maand geleden met condoom. mijn menstruatie kwam op de zelfde datum als dat ik aan de pil zat. als het goed is zou ik de 24e ongesteld moeten worden..... maar mijn kat is sinds een week als stroop op een pannenkoek aan mij geplakt. (normaal geen knuffel kat en een echte buiten roof dier) nu erg waaks veel in mijn buurt en met mij knuffelen en mijn man niet. sinds 4 dagen erg moe vooral rond de middag begint het en blijft hele dag verder. duizelig en misselijk ook middags en veel meer naar de wc moeten om te plassen en snachts en overdag veel honger en rommelende maag(dit had ik nooit). kan het zijn dat ik nu al zwanger ben dan??? wie heeft dit ook mee gemaakt? alvast bedankt
Welke dag van je cyclus zit je? En weet je zeker (door temperaturen of ovulatietesten) dat je een eisprong hebt gehad?
Dieren kunnen het wel aanvoelen maar het geeft geen garantie, dan zou je een test moeten doen. Maar je moet het 24 nov worden bedoel je? Zit je pas op 2 dpo en bij 14 dpo kan je beste testen ( das dan 24 nov)
Mijn poezenbeest was ook ontzettend aanhankelijk toen ik zwanger was van m'n dochter, volgde me zelfs de wc op! Nu is ze ook weer zo ontzettend kroelerig en struikel ik zowat over d'r. terwijl ik normaal echt m'n best moet doen om haar te zien. Voor mij was het dus wel een indicatie, maar het geeft geen garantie!
dank julie wel voor de berichten!! ik zit nu op dag 13, en @lolababy ja dat bedoel ik 24e moet ik als goed is ongesteld worden maar kan ik dan nu al last hebben van symptomen van zwanger zijn? nee ik heb geen testen gedaan voor wanneer me eisprong is wat is eigenlijk dpo? groetjes
klachten kan eigenlijk pas als je ongesteld had moeten worden. rond die dagen. eerder is het niet ingenesteld meestal
als je de 24ste ongesteld moet worden, kun je nu haast onmogelijk zwanger zijn, zeker als de vorige ronde met condoom was (of die moet gescheurd zijn oid) eisprong is meestal 14dagen voor je ongesteldheid. Dat betekend dat je, als dit bij jou klopt, net je ei sprong hebt of hebt gehad. Daarnaaast is het meer uitzondering dan regel dat je zo snel zwanger bent. DPO= Days past ovulation Succes met wachten en ik zou nu vooral klussen!
Dan zit je nu dus voor of op je eisprong en kun je nog niet zwanger zijn. Klussen is het advies en dan over 2 weken testen. Je klachten kunnen goed horen bij een eisprong. DPO is dagen na ovulatie. (Days past ovulation).
nog even klussen dus. Na de bevruchting duurt het sowieso een week voordat het in gaat nestelen... en dit gaat in 40-50% van de bevruchtingen fout heb ik weleens gelezen... Klachten kan je dan al wel krijgen, maar ik lees en hoor vaak dat vrouwen pas symptomen krijgen bij ruim 4/5 weken.. Zou leuk zijn als het in een keer is gelukt, maar dit gebeurt helaas niet vaak. Succes!
bedankt allemaal voor jullie berichten hier heb ik wat aan! ik laat het weten als het eind van de maand gelukt is groetjes