t gemis... herkent iemand dit???

Discussion in 'Na de bevalling' started by Acem, Jan 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Steeds als ik zonder mn kindje op pad ga... mis ik hem zo erg terwijl ik soms wel gek word van t gehuil...
    Ik kijk echt zo vaak naar zn foto... wil hem dan knuffelen..

Hoe moet t straks als ik naar school ga en hij naar de kdv... :(....

Iemand ook?

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ik had het ook toen ik weer ging studeren maar heb het langzaam opgebouwd. eerst geoefend zeg maar. ff twee uurtjes weg van huis en manlief opgepast en zo uitgebreid. nu ben ik elke dag 4 uurtjes wg, hij is 6 maanden, en heb ik er niet zo'n last van meer. als ik thuiskom is het meteen leuk: breeeeeeeduit lachen!! je went eraan!

3. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    ik moest de 1e 15 maanden thuis herstellen en de kleine man ging dan bijna iedere dag 4 uurtjes naar de gastouder en ik vond het echt heeeeerlijk(omdat ik echt moe en pijn had) nu ben ik sinds 2 weken weer aan het werk en merk nu wel hetzelfde dat jij omschrijft. Ben enorm blij dak weer gezond genoeg ben om te mogen werken alleen begint het gemis van onze knul toch echt wel terwijl ik dacht dat het wel mee zou vallen omdat hij al zo vaak "weg"is geweest. Als ik klaar ben met mn werk wil ik zo snel mogelijk naar hem toe en dan zie ik zijn brede lach en vreugdekreet als hij mij ziet en das fijn thuiskomen....dan krijg ik heel sterk het ikhouzoooovanje gevoel..
    Het missen heeft als goede bijwerking dat ik naar hem verlang als ik klaar met alles ben...en dat verlangende gevoel vind ik een prettig gevoel zeker omdat het beloond wordt en dat gevoel is er niet als je hele dagen bij hem bent...het heeft dus ook een voordeel!!!

Share This Page