Innestelingsbloeding plus pseudo menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maryjames, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ben benieuwd of iemand het volgende wel eens heeft meegemaakt.

Ik heb een cyclus van 29/30 dagen. Nu heb ik op dag 25 een klein druppeltje bloed bij het vegen gespot. Op dag 27 heb ik 1 x bij het vegen een beetje licht roze op papier gespot. Ik hoopte natuurlijk op een innesteling. Nu heb op dag 29 t/m 31 bloed verloren en ik dacht dus ja hoor het is de menstruatie. Het ziet er alleen anders uit, lichter van kleur en minder qua hoeveelheid. Vandaag dag 32 (dus 4de dag van bloeding ) heb ik amper bloedverlies, alleen bij het vegen. Normaliter duurt mijn menstruatie 6 dagen. Herkent iemand dit als pseudo menstruatie? Of ben ik weer eens te hoopvol?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat die druppels bloed waarvan jij dacht dat het innestelbloed was (op dag 25 en 27), gewoon een voorbode van je naderende menstruatie is geweest.

Maar doe een zwangerschapstest. Dan weet je zeker het antwoord.
    Dan weet je 100% zeker of je zwanger bent of dat je je weer kunt gaan richten op je eisprong.

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Zou kunnen ja. Heb alleen nog nooit eerder 1 druppeltje bloed verloren. En de lichte veeg was ook super weinig. De menstruatie is nu ook minder en korter van duur, vandaar dat ik het me toch afvraag....Testen wil over paar daagjes doen. Was benieuwd of iemand dit wel eens eerder heeft meegemaakt of over heeft gehoord.

Deel Deze Pagina