ik heb in december een MA gehad en ik februari een miskraam. nu slikte ik Etos pillen en had een hele regelmatige cyclus van 26 dagen. na mijn 2de miskraam ben ik hiermee gestopt en ben ik alleen FZ gaan slikken. de eerste menstruatie na mijn miskraam kwam na 30 dagen. nu heb ik 2,5 week terug een knal positieve ovulatietest gehad op dag 14 en toen ook gevreeen. nu ben ik afgelopen zaterdag bruin bloed gaan verliezen zonder buikpijn en 's nachts wat helderrood bloed en daarna nog iets bruin verlies. nu bloed ik altijd erg flink tijdens mijn menstruatie, heb ik ook altijd veel buikkrampen en nu helemaal niet. mijn borsten zijn nog gespannen, ben af en toe misselijk, warrig en herken dit van de vorige 2 keren. afgelopen maandag nog maar eens een HCG test gedaan die negatief was. vandaag op dag 6 (als ik van de laatste cyclus uitga op dag 3) een ovulatietest gedaan met een lichte streep. zelf denk ik dat ik stiekem te graag zwanger wil zijn en dat mijn lichaam me voor de gek houdt. ook heeft mijn lichaam natuurlijk veel te voorduren gehad de afgelopen maanden. wat denken jullie houdt mijn lichaam me voor de gek of zou ik toch nog eens een testje wagen met grote kans om weer teleurgesteld te worden?