Hallo allemaal, Ik maak me ernstig zorgen. Ik ben niet echt moe, mijn borsten zijn iets gevoelig, maar niet echt pijnlijk of gespannen, wel rommelende darmen en sinds twee dagen ongi-buikpijn en af en toe wat bruine afscheiding of licht bloedverlies. Vooral de combinatie van de buikpijn en het lichte bloedverlies maakt me erg onzeker. Ik ben echt bang voor een MK en door de spanning weer bang dat ik dadelijk daar een MK door krijg. Ik zou ook absoluut niet misselijk willen zijn, maar soms dan denk ik toch, was ik maar misselijk, dan hoefde ik me niet zo'n zorgen te maken, dan weet ik dat het goed zit. Natuurlijk is dat niet zo, want als je misselijk bent, dan denk je waarschijnlijk weer andersom. Neemt niet weg, dat ik niet goed weet hoe hier mee om te gaan. Heeft er iemand tips om rustig te worden? De stress is nl. nogal toegeslagen! Of zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad? Bijna geen kwaaltjes en grote zorgen om die dingen die je liever niet wilt zien, zoals bloeddruppels etc.? Liefs, Bregje
Ik ben precies even ver als jij, en ook heel onzeker... Ik heb nauwelijks klachten, af en toe zijn mijn borsten iets gevoelig, en rommelen mijn darmen wat meer dan anders,vooral 's avonds. Maar dat is het eigenlijk. Nou had ik gisteren ineens ongesteldheidsrugpijn en echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden, man wat was ik gestresst! Ik heb er maar een testje tegenaan gegooit... de test streep was zelfs nog donkerder dan de controle streep, dus het zal wel goed zitten, het stelt me wel iets gerust. Maar vandaag heb ik zelfs geen gevoelige borsten meer... Het lijkt zo niet echt! Geen kwaaltjes, geen buikje, ik voel me niet anders dan anders. Hoe kan je dan weten of het goed zit ja of nee? Ik begrijp jou helemaal! Ik denk dat we maar gewoon moeten duimen dat het goed komt..
Hey ! Ik heb hier precies hetzelfde! Enorme onzekerheid.. Voel ook niet veel. Heel af en toe dat mijn bh niet lekker zit maar daar blijft het ook bij. Heb zelf in maart een miskraam gehad en dat maakt het nu niet makkelijker. Ik heb bijna elke dag een test gedaan om te kijken of de streepjes donkerder werden ( wat wel gebeurd ). Er niet aan proberen te denken is onmogelijk... 16 mei pas de eerste controle echo en het lijkt nog zo ver weg... Liefs
Zo frustrerend is dat hè. Laten we inderdaad maar hopen dat alles goed blijft gaan. Maar genieten is wel moeilijk als je je bij elk buikpijntje af gaat vragen of dit dan het teken is van een MK. Wat ben ik blij als iig de eerste 13 weken voorbij zijn!!! Pfff nog 2 maanden onzekerheid!!! Houden we elkaar op de hoogte??? Liefs, Bregje
Hoi meiden, Gefeliciteerd allemaal!! Ik breek even in ik denk dat het normaal is dat we ons zo druk maken. Maar ik hoor van heeeel veel moeders dat ik me niet zo druk moet maken en juist blij moet zijn dat ik nergens last van heb. Want misselijk zijn is echt geen pretje!! Dus heb ik nu zoiets van.....nou is dat even luxe dat ik zo'n makkelijke zwangerschap heb Begin nu wel last te krijgen van moe zijn.....
Ik ben ook heel erg onzeker ondanks dat ik wel heel erg moe ben. Ik kan eigenlijk alleen maar liggen. Mijn armen en benen voelen zo zwaar aan. Verder laat ik ook vaak dingen uit mijn handen vallen. Ook ben ik duizelig. Ik schaam me rot, want ik heb al 5 x of was het 6 zwangerschapstesten gedaan. Ze waren positief. Gisteren las ik weer dat mijn gebruikte merk (babyboom) niet betrouwbaar was, dus ben ik weer onzeker. Als ik genoeg energie zou hebben, dan zou ik naar het Kruitvat rennen voor zwangerschapstesten. Ik heb ook last van rommelige darmen. Gelukkig ben ik nog niet misselijk. Het komt allemaal goed.