Hallo meiden, Ik kom even met een vraagje waar ik zelf niet uitkom, ook niet door middel van een website pilvergeten.nl. Ik ben aan de yasmin pil, sinds een paar maanden, bevalt wel goed. Ik ben afgelopen woensdag met een nieuwe strip begonnen, daarvoor had ik al een pilstrip geslikt. Dus ik slik nu door. Nu heb ik afgelopen vrijdag me pil meer dan 12 uur te laat ingenomen en afgelopen zaterdag heb ik overgegeven, binnen 4 uur na het slikken van de pil. Is de kans nu groot dat ik zwanger kan zijn/worden/ben? Even opgeteld: - Ik ben aan het doorslikken; - 2 pillen in de eerste week vergeten; - Oh en seks gehad afgelopen vrijdagavond (onveilig). Bedankt voor het lezen en helpen!
ja der is dan een kleine kans dat je zwanger kan worden de yasmin pil is toch een van de lichtste die er is of heb ik het verkeerd
je had ook altijd de morningafter pil kunnen nemen. trouwens... wat zijn er in 1 keer veel onderwerpen van jonge meisjes die de pil vergeten zijn bij de groep anticonceptie :S
Ik heb net de huisarts gebeld, ze bellen zo snel mogelijk terug, er word overlegt met de huisarts door de assistente. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Bedankt voor degene die hebben gereageert.
Voor degene die het nog wil weten.. Dokter belde net, ik moet nu stoppen met de pil, ongesteld gaan worden (als dat komt) en komende donderdag voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Dus ben benieuwd.