Hoi! Misschien is het hier al eens eerder besproken. Maar ik forum graag via mijn telefoon, en vind het best wel jammer dat deze site geen mobiele functie of app heeft waardoor het gebruik via mobiel makkelijker is. Is dit misschien een idee om overna te denken? Liefs, Azshara
Ik heb een tijdje geleden een app voor Android telefoons gemaakt echter kon die niet verder ontwikkeld worden doordat hij niet in de app store geplaatst mocht worden. Vanuit ZP is er geen prioriteit om een app te maken dus dat kan nog wel jaren gaan duren als hij er uberhaubt komt.
Jammer! Denk dat er veel gebruikers dat namelijk veel fijner vinden.. En een heeel stuk makkelijker.. (Beetje met de tijd meegaan?)
. Wij hebben een zodanig aangepast forum dat de bestaande methodes niet werken ( tapatalk bijvoorbeeld) En een app laten ontwikkelen kost geld em Aangezien dat maar 1 keer uitgegeven kan worden liggen de prioriteiten ergens anders. Mvg Natasja
Verrassend, aangezien ik destijds nooit om geld heb gevraagd. Ik wilde zelfs de kosten dragen om de app in de store te krijgen. Het ontwikkelen ervan deed ik gratis. Wat was er op tegen dat ik de app in de store wilde plaatsen? Kwam het doordat het geen Iphone app was maar Android? Ik wilde de app verder ontwikkelen en zou dan inmiddels al een stuk verder geweest zijn, maar puur vanwege het feit dat ik hem niet in de store mocht plaatsen werd dat onmogelijk gemaakt. Dus blijkbaar gaat het niet alleen om het geld.
Beste Marnatman, Vervelend dat je dit dwars zit. Ik weet niet wat de precieze reden hierachter geweest is, maar misschien zou je een pb kunnen sturen aan het beheer. Zij willen je vast de reden uit leggen. Groet, Prinses
Oe, dat zou zo handig zijn ! Zeker met foto's uploaden. Ik heb geen idee hoe dat vanaf je telefoon moet namelijk.
Ik zit vaak online op mijn telefoon.. gaat prima eigenlijk. Foto's upload ik gewoon hetzelfde als met de computer.
Bij mij lag het het echt aan m'n type telefoon/iPad. iPhone 3 en iPad 1 konden geen foto's uploaden. En nu met iPhone 4 en iPad 2 kan ik wel ineens uploaden en zelfs ter plekke een foto maken en uploaden.. zo blij mee! Altijd zon gedoe, eerst foto mailen naar m'n computer, zorgen dat ie draaide, dan opslaan en dan pas uploaden.. Kun je nagaan, met al dat getest toen