Hallo allemaal, Ik ben nu al 4 dagen overtijd. Deze week wel krampen gehad maar nu voel ik me helemaal prima. Geen last meer van krampen. Toch heb ik donderdag en vandaag negatief getest. Is het bij iemand wel eens voorgekomen dat je toch zwanger bleek te zijn, maar pas later positief hebt getest? Groetjes Mel
lees wel vaker dat er soms meiden zijn die pas later positief testen. Zelf geen ervaring mee want ben nog nooit zwanger geweest.. hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test!
Hoi, Zitten met dezelfde vraag! Ik ben zelf nu 6 dagen overtijd en heb vanmorgen voor de 2de keer getest, maar helaas weer negatief! Heb wel een heel raar gevoel in mijn buik, ben vreselijk moe en in mijn borsten steekt het af en toe. Wanneer kun je hiervoor naar de huisarts toe? Is het mogelijk elke keer negatieve testen te hebben en toch zwanger zijn? Groetjes
Het is idd mogelijk dat je negatief test en toch zwanger bent, sommige meiden maken pas laat HCG aan.. Wil jullie geen valse hoop geven, maar m'n HA zij dat vrouwen zelfs tot 2 weken overtijd nega kunnen testen en toch zwanger zijn.. Ik zou als ik jullie was gewoon een bloedtestje vragen bij de HA.
Bij mij is het mysterie opgelost want ben weer aan het begin van een nwe cyclus... bleh.Echt jammer. Had zo gehoopt dat het zo ver was. Maar ja..... ronde 7 alweer. Ik weet wat er gezegd word... het kan lang duren en het gemiddelde ligt op ongeveer een half jaar. Ben er best een beetje van. Iedere maand wordt je hoop teniet gedaan.... Nou voor de anderen die binnenkort kunnen testen... toi toi toi. Ik ga voor nu even een lekker borreltje drinken en alles eten wat straks niet meer mag. hihi
klote meis, weer ongi, maar het is nmiet anders. Gewoon door naar de volgende ronde, en wel een pluspuntje, lekker een borreltje, die kun je weer gewoon drinken nu!
Dank je... Het is ook kl*te. Ik zie dat jij en je partner al een lange tijd bezig zijn. Loop jij bij een arts? Ik geloof dat men dat toch gemiddeld doet bij een jaar? Positief blijven is het beste wat we allemaal kunnen doen. Liefs
Ik wil eigenlijk zeggen ben maar blij dat je in ieder geval ongesteld bent geworden. Dan weet je tenminste wel waaraan en waaraf.., het is misschien niet leuk om ongesteld te worden, maar dan kan je wel weer op naar de nieuwe ronde..Succes, ik duim voor je dat het deze ronde raak is en dat de eerste test die je doet, vet positief is!
Hoi Honeybee, Ik was afgelopen maand ook iets van 8 dagen overtijd en werd toen toch nog ongi. Bij mij is het mogelijk nog ontpillen. Maar je hoort allemaal verschillende verhalen, dus wie weet. Ik hoop i.i.g. dat je snel duidelijkheid krijgt! groetjes noppie