Voetpad wordt fietspad, links neemt voorrang op rechts, afval in de berm leggen ipv in de afvalbak, Obama neemt de leiding bij Rutte en de burgermeester van A'dam terwijl hij te gast is (sorry, dat was gister), Wilders beweert dat er haat gezaaid wordt tegen hem, Catharina Keijl komt terug op tv......... Is het stiekem 'omgekeerde wereld-dag'? En waarom weet ik dat dan niet?
Nou dat idee heb ik hier zeker ook! Er gebeuren hier wel meer wtf-dingen vandaag, waar ik ook niet blij mee ben. Ik heb vandaag echt zo'n dag waarbij ik het liefst gewoon per direct de huur op wil zeggen en dit land uit wil gaan
Haha, die van Portugal zie ik ook ja Mijn wtf moment van vandaag is dit: Dierentuin Kopenhagen maakt na Marius 4 leeuwen af - NOS op 3 Welpen afmaken om ruimte te maken voor een nieuw mannetje zodat ze weer kunnen fokken :x zullen ze die welpen volgend jaar ook weer afmaken?
Pff wat zielig.. Ze konden ze toch laten opgroeien en zo heb je ook een mannetje later of ben ik nou weer raar ??
Ja die zijn dan verwant aan elkaar. (denk ik) Maargoed, waarom dan uberhaubt fokken als ze van te voren al weten dat ze er straks geen plek meer voor hebben..
Ow oke (heb geen verstand qua dieren haha) Vandaag: Een vrouw liep met haar hond over straat, hond poept midden van de weg, komt een klein meisje aanrennen en zegt. Mevrouw, wel de poep opruimen he! Hierom moest ik wel weer lachen.. Het meisje had van die schattige oogjes en ze was zelfs kleiner dan de hond..
Hmmm, ik zou het liefst een tropisch klimaat-land willen dat zo arm is als wat waarbij je met een paar stuivers superrijk bent; waar weinig ziektes zijn, waar ze wat hebben aan 2 witte melkflessen zoals wij met een middelbare opleiding en waar onze kinderen al dartelend kunnen opgroeien in rust, veiligheid en sereniteit. Tja Overal is wel wat. En met sommige omstandigheden kan ik gewoon niet leven - plus ventlief moet het ook nog wat vinden. Voorlopig blijven we dus maar zitten waar we zitten totdat we eruit zijn. Waarschijnlijk zitten we over 30 jaar nog te prakkiseren Ik wil Zuid Amerika of Indonesië ofzoiets; mijn vent wil naar nieuw zeeland en 'soms' naar Canada of Amerika. Voorlopig gaan we dus maar gewoon naar Center Parcs
Aan mij zal het niet liggen !!! Heerlijk, lijkt me dat. Scheelt ook een andere taal leren. Maar volgens mij is het daar allemaal een stuk duurder dan onder in Azië ofzo.
Volgens mij is het een soort diesel topicje, moet ook een beetje warm lopen. Maar ja nu gaat het ineens over emigreren. Na ja, vandaag weer een omgekeerde wereld moment. Er kwam een meisje aangelopen. Een paar maanden ouder dan onze dochter en zij riep gewoon keihard naar mijn dochter 'baby!!'. Hihihi, mijn dochter roept dat zelf altijd vanuit de wandelwagen keihard naar andere baby's.
Mijn zoon die mij vandaag nogal op mijn plek zet. En hij had beide momenten nog gelijk ook. Zo werd hij boos omdat ik een snoeppapiertje op tafel liet liggen en niet in de prullenbak deed. Om daarna ook nog eens haarfijn te vertellen dat mama niet 'boos praten' mocht want (let op!) 'isse niet leuk. papa drietig van'. Tsja.. kwam vriendlief dus mooi onder zijn niet uitgevoerde maar wel beloofde klusje uit