Wil iemand raad geven aub

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door My boys, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben pril zwanger, maar omdat ik niet wist hoelang mocht ik vandaag naar de gyn, m'n hcg stond dinsdag op 607.
    De echo zag er wel nie erg goed uit, er was een vruchtje te zien nog heel klein, maar aan de rechterkant en bovenkant was er een hele grote bloedvlek te zien, de gyn heeft zo n gevallen niet veel kans, maar hij zegt wel dat er altijd gevallen zijn die goedkomen, zijn hier dames waarbij het goed is gekomen? Heb ook geen pijn en geen bloedverlies. :(

2. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee, wil je heel veel sterkte wensen, de onzekerheid lijkt me verschrikkelijk..

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Het enige wat je kunt doen is vertrouwen hebben en afwachten. Sterkte meid!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik ken dit ook niet, maar wil je wel heel veel sterkte wensen in deze onzekere periode.

5. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan maandag nog eens m'n bloed laten gaan trekken en hopen dat m'n hcg verdubbelt is denk ik :(

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik weet niet wat heel groot is... maar bij mijn echo van 7 weken zei de gyn. dat er ook bloed te zien was, maar hij zei dat ik me absoluut geen zorgen moest maken, dat het juist normaal is om dat te hebben, zkr bij de 1ste. Omdat je baarmoeder groeit kan het soms wat vaatjes kapot maken waardoor er wat bloed vrij komt... heb geen bloedverlies en bij mij was verder alles goed hoor! En met 5 weekjes zie je ook nog niet veel.. hoop voor je dat alles goed komt!!

Deel Deze Pagina