van 5 naar 4 flessen, niet doorslapen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door skatje22, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Hai hai,

Gisteren heb ik geprobeerd om ons zoontje op 4 flesjes te laten gedijen i.v.p. van 5 (het is een klein hongerlapje). + een beetje fruithap geprobeerd.

Overdag ging het goed en toonde hij geen tekenen van honger
    08.00-11.00 fruit-13.00-16.30-21.30.
    Alleen nu werd hij vannacht rond 00.00 uur wakker, dat was de laatste 2 maanden sowieso niet meer voorgekomen.

Hij krijgt flesjes van 200 cc (180 + voeding). Kan ik hem in zijn laatste flesje misschien nutrix geven ? of moet ik meer voeding in zijn fles doen? Wat is de beste oplossing, ik weet niet precies wat goed is.

Als je me een beetje op weg kunt helpen graag,
    Groetjes :) :)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Probeer eerst maar eens om in de laatste fles een paar schepjes nutrix te doen.

Ilja

3. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Hai hai,

Heel erg bedankt voor je antwoord alvast,
    Maar kun je mij ook vertellen hoe ik dit dan het beste klaar moet maken? Heb even op t forum gezocht en zie zoveel verschillende manieren?

Als je me nog 1 x wil helpen dan heeeeel erg graag,
    Groetjes

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Volgens mij maakt het niet zo uit hoe je de fles klaar maakt. De één zal eerst de fles klaarmaken als anders en opwarmen en dan nutrix erbij en schudden / roeren, de ander zal alles erbij doen om als laatste de fles op te warmen. Mijn eigen ervaring was altijd optie één. Probeer het uit en kijk wat je prettig vind.

Ilja

Deel Deze Pagina