Hoi hoi!!! Ik ben wel benieuwd wat jullie de leukste en de slechtste eigenschap van jullie man vinden!! De leukste van mijn mannetje! Ik heb er een paar.... -Hij gaat voor mij door het vuur. -Hij staat altijd voor iedereen klaar. -Hij komt altijd met spontane acties. -Hij is heeeeel gek op kinderen en is er ook altijd mee aan het spelen als we bij iemand zijn. -De sex is heerlijk met m! De slechtste van mn mannetje! -Hij kan niet uit zn nest komen s'ochtends waardoor ik m altijd wakker moet maken... -Hij is een sloddervos,moet altijd 10 keer zeggen of hij wat wilt opruimen. -Hij rijd vrij hard......af en toe zit ik met kromme tenen in de auto. -Hij rookt.........haha. -als hij boos is smijt hij met spullen...bijvoorbeeld zijn telefoon. -Hij is veelste goed voor mensen waardoor mensen soms misbruik van hem maken. Zo wie volgt!!
Is volgens mij al een soort gelijk topic over geweest. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/206562-waar-erger-jij-meest-vriend-man.html
Goede eigenschappen van mijn vriend: -Hij doet alles voor me als ik dat zou willen -Gemeenschap is heerlijk! -Hij is nogal complimenteus -Hij is gewoon een goedzak, voor alles en iedereen -Hij is een geweldige stiefpapa voor mijn dochtertje! -De liefste vader die er is haha (in mijn ogen dan he) -Hij is netjes haha -Hij is in alle opzichten altijd goudeerlijk! Minder goede eigenschappen: -Hij drinkt best veel bier -Hij heeft een uit de hand gelopen hobby: computergames! -Hij is een echte slaapkop (ik ben altijd vroeg wakker) -Hij is te makkelijk, hier wordt idd misbruik van gemaakt.
leukste hij is heel positief ingesteld, bijna altijd vrolijk en leuk in de omgang slechtste hij is een echte workaholic
Oke de minder goede dingen heb ik dus al genoemd. Ik vind heel veel leuk aan mijn man. Eigenlijk bijna alles. We doen dan ook altijd alles samen.
Die van mij: Maakt me erg vaak aan het lachen. Is goed in bed. Kan me erg goed geruststellen als ik weer eens hysterisch ben ergens over. Is een lekker ding. Maaaarrrr hij heeft ook negatieve dingen uiteraard: Hij zegt altijd dat hij alles "Zo" doet...ik denk persoonlijk dat "zo" opdezelfde dag valt als "morgen" en "sintjuttemis" Hij is ergggg slordig en ik moet vaak (net als zn moeder die hem vreselijk verwende) achter zn komt alles opruimen. Hij denkt soms een beetje teveel aan zichzelf. Maar al met al...I LOVE HIM!
de beste eigenschap is dat hij heel lief is, een echte knuffel beer recpecteerd je zoals je bent (met je goede en slechte iegenschappen) zijn slechte eigenschap je moet alles minstens 100 keer vragen voordat hij jet doet, kan soms gerust 2 jaar duren:x en zijn verzamelwoede(motorspullen)
Goede eigenschappen van mijn vriend: Hij... - maakt me aan het lachen - is zorgzaam (hij zorgt altijd heel goed voor me als ik me slecht voel) - heeft veel voor mensen over - is heel vrijgevig - is een harde werker - kan goed met mensen opschieten - is bereid aan dingen te werken als ik het aan geef (laatst een keer gezegd dat hij nooit meer wat voor me mee bracht.. toen kreeg ik een week lang elke dag een kleinigheidje <3) Slechte eigenschappen Hij.. - is laks en gemakzuchtig (niet de behoefte om aan zichzelf te werken) - houdt niet van uitgebreid praten (over problemen bijv.) - is koppig - kent soms zijn grenzen niet met grapjes maken