Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik volgende week een terugplaatsing heb, maar ik zie nog geen groepje hiervoor, dus daarom start ik deze maar! Het is altijd zo fijn om met meiden te kunnen praten die in dezelfde fase zitten. Ik zal me even kort voorstellen. Op dit moment heb ik al 2 kinderen en 1 sterrenkindje. Ze zijn 5,5 jaar en bijna 2 jaar oud. Mijn sterrenkindje is 3 jaar geleden geboren. Ik ben wat ze noemen een bewust alleenstaande moeder, dus ze zijn verwekt met behulp van een zaaddonor. Van tevoren had ik nooit gedacht dat ik na 2 kinderen nog een wens zou hebben voor een derde! Maar toen mijn jongste werd geboren, wist ik meteen dat ik dit nog één keer wilde meemaken. Volgende week donderdag staat dus de terugplaatsing gepland. Op dit moment heb ik nog 2 embryo’s van dag 4 in de vriezer, waarvan er één op dag 4 wordt ontdooid en op dag 5 wordt teruggeplaatst. Het is weer mega spannend! Ik hoop echt dat er meer meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten en mee willen kletsen.
Wat spannend en ontzettend stoer dat je alleen voor een derde gaat! Ik klets al mee in het januari groepje (toen ben ik gestart), maar lees en klets graag met je mee. Ik heb morgen een echo om te kijken hoe het ervoor staat met mijn baarmoederslijmvlies, en als alles goed gaat, heb ik volgende week vrijdag een terugplaatsing. Dan zitten we gezellig samen op het wachtbankje. Heb jij al een echo gehad om te beoordelen of je baarmoeder er klaar voor is? Ik ben eerlijk gezegd best zenuwachtig voor morgen. Mijn lijf houdt zich meestal niet echt aan de standaard, dus ik hoop dat ik niet nog langer moet wachten voor ik er klaar voor ben. Zelf heb ik al een meisje van 2 samen met mijn man. De wens voor een tweede is groot! Zowel omdat ik haar graag een zusje/ broertje gun, maar ook omdat ik exact hetzelfde had als jij na mijn bevalling, ik wist gelijk dat zij niet de laatste zou zijn
Wat leuk dat je mee komt kletsen! Ik had vandaag die echo. Het eitje was 17 mm en het baarmoederslijmvlies 11 mm. Alles zag er netjes uit, dus vanavond ga ik de trigger zetten. Altijd weer spannend! Ik zie dat je nog 6 cryo’s in de vriezer hebt liggen, dat moet een geruststellend gevoel zijn. Hopelijk gaat de eerstvolgende terugplaatsing goed aanslaan! Het wordt gezellig samen op het wachtbankje, ik kijk er echt naar uit! Succes morgen bij de echo!
Oh wow @Palmpje wat leuk dat je er weer voor gaat! ❤️ ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk wordt het niet zo’n hobbelige weg voor je.
Nou, mijn echo was helemaal dikke prima! Baarmoederslijmvlies was 11,4. Ik heb vrijdag de terugplaatsing
@Basilicum Welke trigger heb jij gebruikt? Ik gebruikte altijd Pregnyl, en daarmee voelde ik me echt een beetje zwanger, wat natuurlijk niet zo gek is haha. Maar nu heb ik Gonasi gebruikt en merk eigenlijk helemaal niets. Ik begreep dat Pregnyl uit de handel is gehaald. Gisteren voelde ik volgens mij echt mijn eisprong. Vandaag ben ik begonnen met Utrogestan. Het komt steeds dichterbij. Spannend!! Hoe gaat het met jou? Wel rustig hier hè haha.
Nog heel stil ja Hier alles goed. Ik heb een kunstmatige cyclus met een cryo dus geen hcg trigger. Lekker vroeg testen dus Ik heb vroeger inderdaad ook pregnyl gehad, en met de punctie ovitrelle. Gonasi heb in geen ervaring mee. Maar hcg triggers zijn sowieso een mindfuck! Ga je de gonasi er uit testen of wacht je op je officiële testdatum? Ik ben sinds vandaag ook weer aan de utro. Wordt weer echt en spannend. Ik voel me lichamelijk wel echt beter dan tijdens mijn verse tp dus heb stiekem wel veel vertrouwen Hoe sta jij er qua vertrouwen in?
Oh, beter! Ik ga zeker vroeg testen, de Gonasi eruit testen inderdaad haha. Dat deed ik de laatste keer ook. Al werden mijn testen toen nooit wit haha. Op zich heb ik wel vertrouwen, maar ik vind het niet heel realistisch om te denken dat ik van deze terugplaatsing zwanger ga worden eigenlijk. Mijn eerste zoontje kwam pas bij poging 6, mijn tweede ook, en mijn derde bij de tweede poging. Ik ben ook al 38, dus sowieso denk ik dat de kansen toch wel wat kleiner worden per poging. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik sta er sowieso wel positief in hoor!
Wat gezellig! Ik neem ook plaats op het wachtbankje vanaf zondag. 7 maart testdatum. En ik heb mij voor de 5e x voorgenomen om niet eerder te gaan testen. Eens kijken hoe lang we dat gaan volhouden
Wat leuk dat je met ons mee komt kletsen! Voor jou ook weer spannend dus. Hoeveel dpo ben je van plan om te testen, of beter gezegd, wat is je voornemen Ik heb de eerste keren altijd op 13 dpo getest, maar ik vond het vroege testen toch ook wel fijn. Ben sowieso wel een control freak, en op die manier voelde het alsof ik toch iets meer controle had haha
Spannend! Heb je een verse of een cryo? en moet je een trigger gebruiken? Ik neem mezelf niet eens meer voor te wachten met testen. Dat is toch hopeloos
Ik heb een 5 daagse cryo! En ik heb gisteravond 5000EH gonasi gespoten. Zondag voor de tp nog 2500EH en vanaf morgen 2x per dag utrogestan. Als ik zwanger raak gebruik ik dat nog tot 7 weken. Ik hoop zo dat ik hierdoor wel zwanger raak! Normaal doen ze alleen óf gonasi óf utro voorschrijven, en ik krijg ze allebei. Hopelijk zorgt dit voor een wonder. Doen jullie verder nog dingen? Ik heb bijvoorbeeld bij andere terugplaatsingen ook granaatappelsap gedronken, yoghurt en koude dranken/ijs vermeden, kruidig gegeten, maansteen gedragen, dikke sokken gedragen en noem maar op XD tot op heden zonder effect.
Hopelijk is dit jouw gouden combinatie! In de eerste twee jaar toen we voor dochter bezig waren heb ik geleefd als non. Geen alcohol, weinig cafeïne, niet roken, veel rust, reinheid en regelmaat, sokken aan in bed etc. maar allemaal zonder succes. Toen ben ik gewoon gaan leven, alles gegeten en gedronken wat ik wilde en na een paar maanden toch zwanger. Mijn test was aan het doorlopen en toen nog snel een sigaret opgestoken, die heb ik uiteindelijk niet opgerookt . Ik doe nu dus helemaal niets anders. Behalve zoveel mogelijk vertrouwen te hebben in mijn lijf en mild naar mezelf zijn. En vanaf de tp zal ik de 'foute' dingen (alcohol, rauw vlees etc.) wel vermijden. Maar: dag 4 na de tp is mijn vaders sterfdag, de eerste na zijn overlijden. Mocht ik negatief testen die dag, waar ik vanuit ga want veel te vroeg, drink ik er die avond eentje op papa ♡
Ook hier de combinatie van Gonasi en Utrogestan. Ben benieuwd wat je van de Gonasi gaat merken! Tot mijn verbazing merk ik helemaal niets. Bij Pregnyl merkte ik het echt wel. Van de Utrogestan heb ik wel behoorlijke krampen, alsof ik ongesteld ben, en ook lage rugpijn. Maar ach, alles voor het goede doel, toch? Hopelijk zorgt deze combinatie bij jou inderdaad voor een wonder! Ik doe geen speciale dingen meer. Heb ook van alles geprobeerd in het verleden hoor. Maar heb niet het idee dat het ook maar iets heeft bijgedragen. Wel stop ik vanaf de terugplaatsing met het drinken van cafeïne en eet ik een tijdje geen kwark, omdat ik ooit iets gelezen had over een koude baarmoeder. En verder hou ik me aan dezelfde regels als wanneer ik zwanger zou zijn.
Oh echt waar!! Heb je die combinatie ook bij de vorige zwangerschappen gebruikt? En lukte het toen ook gelijk?? Ja ik ga het ook allemaal proberen los te laten. Geen alcohol en drugs natuurlijk maar dat neemt ik sws nooit hahaha en vanaf de positieve test pas echt leven als een zwangere! Ik hoop zo dat we over een paar dagen/weekjes allemaal zwanger mogen zijn!!
Haha wat grappig van die sigaret!! Ja dat snap ik helemaal mbt de sterfdag! Laten we hopen dat het allemaal lukt deze ronde. Moeten we misschien een lijstje maken? =)
Ik heb deze combinatie zeker vaker gebruikt, ja. Geen idee hoeveel pogingen precies, maar in ieder geval ook de mislukte. Ik heb inmiddels al 14 pogingen gehad, dus ik weet niet meer precies hoe ik wat en wanneer gebruikte, haha. Dat hoop ik ook! ❤️
Terugplaatsing ♡ Palmpje - 38 jaar - 4e kindje ☆ ♡ Basilicum ♡ Kimste Afspraken Palmpje - 22 februari - terugplaatsing Testdatum Palmpje - 8 maart