hallo lieve mensen, hoop dat iemand van jullie raad heeft. ben nu 14.5 week zwanger en heb last van hielspoor. dat is ontsteking aan me pezen onder me voeten. nu doe ik de hele dag staand werk en trek dit echt niet meer. heb al zooltjes van de podoloog maar heb nog z,n pijn. ik werk fulltime maar ben in het begin van m,n zwangerschap ook al 1,5 week thuisgeweest dus durf me weer niet ziek te melden. mocht deze week halve dagen dagen werken maar zelfs dat is bijna niet te doen.?Wie heeft er een goed advies?
Heb je wel eens gehoord van shockwave? Schijnt goed te werken en het is lokaal dus niet schadelijk voor je kleintje Kijk eens op Shockwave therapie behandeling door heel nederland | Shockwave ofzo
Mijn moeder kreeg via de orthopeed een spalk voor in bed en alleen 's nachts waardoor haar voet in een bepaalde stand kwam te staan zodat het kon genezen. Duurt wel een aantal weken. Ik heb het zelf niet meegemaakt maar het moet ontzettend pijnlijk zijn!
Je kan ook van die speciale gel zooltje halen voor in je schoenen heb ik ook gedaan heb zelf ook last van een hiel spoor en dat vonnis wel verzachtend want dan gaat de druk er af koste nog geen 10 euro