Baby voel ik alleen onder in buik schoppen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maagd, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hallo,

Ik voel de baby nu al aantal weken zachtjes schoppen, maar de schopjes voel ik alleen onder in mn buik, onder mn navel tot mn schaambot. Ik vraag me af of anderen dat ook hebben.
    Draait de baby dan wel eens en voel ik het dan gewoon niet? Mijn placenta ligt overigens voor.

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Je baarmoeder komt met 21 weken tot aan je navel dus het is logisch dat je je baby alleen laag voelt. Geniet er nog maar even van, voor je het weet word je dagelijks in je maag geschopt ;)

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Meestal is daar het meeste gerommel en geschop ook bij mij ja. Heel soms wat gewoel meer bovrnin of in mijn zij. Maar ja, hier ook 9 van de 10 keer zeer laag altijd.

En het vreemdste gevoel is dat je soms een trap krijgt tegen je anus. Heel maf.

Linda89 vindt dit leuk.
  4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, ben ik toch niet de enige die dit af en toe voelt :D. Maar ook hier dus over het algemeen echt heel laag, en dat terwijl ie alle ruimte heeft ;)!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je het van onder je navel tot je schaambot voelt, draait je baby dus wel. Met 24 weken zit je baarmoeder pas tot je navel dus hoger KAN je het nog niet voelen :)

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ok, dan geniet ik er nog even van dat het nog maar zo laag zit en niet in mn maag of mn ribben zit te schoppen :)

7. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Lol hele herkenbaar. Of tegen je baarmoedermond. Is ook heel maf.

8. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik voel de kleine nog steeds meestal onder in mijn buik, al gebeurd het steeds vaker, met name als ik lig, dat de kleine hoger ligt en beweegt.

9. xliezel

xliezel Lid

24 sep 2012
    26
    0
    1
    Vrouw
    Momenteel werkloos, ik heb altijd in de ouderenzor
    Oldenzaal
    Ik ben nu bijna 32 weken zwanger en voel mijn baby ook nog steeds onder in me buik schoppen, maar dit komt omdat ze in een stuit ligt.
    Bij jou is de baarmoeder idd nog laag, dus het veranderd vast nog wel! :D:D

10. Linana

Linana Niet meer actief

Nou voelde ik het nog maar alleen onderin. Of zo'n bizarre trap tegen anus of baarmoeder (lol).
    Inmiddels zit ik op 33 weken en weet soms even niet hoe ik moet zitten, om niet half dubbel te liggen door de bewegingen van de kleine man ;)

Zo'n baby van ongeveer 2kg kan fijn trappen kan ik je vertellen en laat staan draaien :$

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Yep, ik voel het ook alleen onderin (voornamelijk rechts of links) placenta ligt ook voor. Vandaag voelde ik het voor het eerst ietsje hoger...

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Apart dat de meesten reageren op de plaats van het schoppen terwijl jouw baarmoeder nog niet tot je navel komt (pas in week 24) en je het dus niet hoger kan voelen schoppen ;)

Maar; ik voel ook vaak de schopjes wat lager hoor; hopelijk verandert dat aangezien de baby toch moet draaien :)

Deel Deze Pagina