als ik ga kijken is t ook google earth en daar kun je ( in veghel althans ) wel inzoomen op bepaalde plekker maar van bovenaf , en zelfs de huizen en auto's worden heel onduidelijk.. laat staan dat je al personen zou kunnen zien :S ..
Google earth is anders, daar zoom je van bovenaf in. Google maps hebben ze door de straat geregen met een auto.
oh zie dat je niet krijgt wat ik wil.. als je dan veghel, en n straat intoets bijv. busselbundersweg zie je t echt niet duidelijk
Als je Streetvies met google maps wilt proberen moet je naar Google Maps gaan. Op de map zie je dan linksboven een geel poppetje staan. Dat poppetje moet je dan verslepen naar de straat op de kaart die je in streetview wil zien.
Misschien een stomme vraag hoor.. maar nu deze toch geopend is, weet iemand hoe je in die nieuwe friends page de lijst met www van iedereen kan zien??????? ik vind het er niet overzichtelijker op geworden, jullie??
Ben ook niet blij met de nieuwe hyves homepage, echt ontzettend onoverzichterlijk. @Gina82, bij de homepage zie je in de blauwe balk wiewatwaar staan.