Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik ga na de geboorte van de 2e gelijk beginnen met FV.
    Ik zal dan vast veel stuwing krijgen; welke dingen zou ik in huis kunnen halen om de klachten wat te verminderen??

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

Mar 3, 2010
    860
    0
    0
    Een goede stevige BH is meestal voldoende.
    Als de borsten niet gestimuleerd worden en geleegd worden gaat het lichaam de melk wegwerken en lost het lichaam het zelf op.

Weet je zeker dat je niet wilt borstvoeden? Ken je de vele voordelen ervan voor zowel je baby als voor jou?
    Probeer er voldoende over te weten te komen zodat je je keuze goed gefundeerd kunt maken.
    Maar misschien heb je wel een zeer gegronde reden om ervan af te zien en is het erg vervelend dat ik dit zo benoem. Beschouw het dan alsjeblieft als niet geschreven.

groet
    Linda

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hoi Linda
    Bedankt voor je reactie!

Ik heb er goed over nagedacht; in t kort; na geboorte van de 1e een forse PND gehad, er is toen te lang gewacht met medicatie geven ivm BV waardoor t erg slecht ging.
    Nu dus in overleg met verschillende partijen (vk / huisarts / ggz) besloten om KV te gaan geven om zo direct met medicatie te kunnen starten indien nodig en mijn lichaam niet 'uit te putten'.
    Ik ben absoluut op de hoogte van de voordelen van BV maar vindt t voordeel van een gezonde moeder toch groter...:)

4. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

Mar 3, 2010
    860
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk!
    Ik wens je een hele fijne kraamtijd toe straks.

groet
    Linda

Share This Page