Crèche failliet

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by Krissiefeur, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Zoals de titel al zegt is de crèche van mijn dochter failliet :x. Onwijs balen, ze gaat er met veel plezier naar toe. Mogelijk komt er een doorstart of een overname maar dat is voor nu nog niet duidelijk.vanaf 1 maart is er geen opvang meer. We zijn nu aan het rondkijken en hebben morgen en donderdag in totaal 3 bezoeken aan een nieuwe crèche. Morgen 2 en donderdag 1. We willen nu het dan toch moet meteen overstappen naar een crèche die ook de naschoolse opvang kan doen als ze in januari naar de basisschool gaat. Hoe kan ik mijn meisje nu het beste voorbereiden op de rondleiding van een nieuwe opvang? Ze gaat mee kijken en we willen haar ook vragen welke ze het leukste vind. Hoe zouden jullie dat aanpakken?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Dat is balen zeg moet je weer van alles af.
    Zou dochter denk ik niet op die manier vragen. Zij kijkt toch met kinderogen, en kan zomaar iets leuk vinden bij een van de opvang waar jullie mogelijk dingen zien waar je echt niet in mee kan gaan. Ja leg dat maar uit aan een peuter.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    ik zou afgaan op je eigen gevoel en hoe je kindje zich voelt.
    ik zou haar zeker meenemen, zij moet er tenslotte hele dagen gaan doorbrengen, jullie niet ;)
    laat haar daar lekker spelen en jullie gaan in gesprek, kijk hoe zij het doet en waar zij zich op haar gemak voelt.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Hier om logistieke redenen geswitcht en ze is ook mee geweest. De overgang ging heel soepel.
    Ze deden daar hetzelfde openingsliedje en hebben ook Uk & Puk dus het was een en al herkenning.

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Bedankt ! We hebben gekozen! Degene met het beste gevoel en waar ze het meest vrij was is het geworden!

Share This Page