Wij proberen al 4 jaar een kindje te krijgen, resultaat: twee vroege miskramen (na circa 10 dagen overtijd) en verder nihil. Mijn man had een spatader in zijn balzak en is daar drie maanden terug aan geopereerd. Volgende week moet hij zaad inleveren in Gent en dan krijgen we advies. Ook krijgen we dan de bloeduitslagen, waaronder mijn AMH. Okee, so far so good. Nu was ik deze maand ineens een dag eerder ongesteld. Je zou zeggen, wat is nu één dag, maar ik ben net een atoomklok zo regelmatig. Ik begon donderdag met bloeden, rood, stolsels (sorry voor het vieze verhaal) kortom het hele rataplan. Meestal ben ik een dag of vier ongesteld. Maar deze keer heb ik zelfs vandaag nog bruinverlies. Niet veel hoor, ik heb genoeg aan een inlegkruisje. Maar ik ben hier wel ongerust van, omdat ik gelezen heb dat je cyclus kan veranderen als je richting overgang gaat. Ik ben bijna 36, nog veel te jong voor de overgang dus, maar waar komt ineens die verandering vandaan? Iemand ervaring mee en wat was er toen aan de hand?
Ondanks dat mijn cyclus ook altijd redelijk strak is, verschilt hij heel soms een paar dagen. Dat kan.. Ik zou je amh even afwachten. Dan weet je het zeker. En hopelijk is de zaad uitslag goed. Was de vorige erg slecht of is die er niet geweest?
De vorige waren redelijk slecht tot slecht, VCM varieerde van 0.0 tot 5.1. De operatie is nu 3 maanden geleden, hopelijk zijn de zwemmertjes een beetje bijgekomen Dus zo'n cyclus kan gewoon variëren? Dit heb ik nog nooit gehad... Nu zit ik echt een beetje in de rats over die AMH, maar goed, volgende week weten we meer. Zenuwslopend, al dat gewacht.
Hopelijk is het nu beter idd! Ja een cyclus kan zeker variëren. Mijne varieert tussen de 26 en 29 dagen. Behalve vorige maand na mijn miskraam, toen was hij 36. Amh is spannend. Ik heb hem net na 2 weken wachten gekregen. Hopelijk is hij goed!