Ontsnappen uit de slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door blondi, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dochterlief heeft haar tenen altijd al mega interessant gevonden en nu ze weet hoe de slaapzak open moet bungelen haar benen dus altijd uit de zak ;)
    Met die temperaturen van nu niet erg prettig natuurlijk, ik ga dan wel terug om weer dicht te ritsen maar voordat ik beneden ben is hij weer open.

Onder een dekentje blijft ze echt niet liggen, ze verbouwt elke nacht heel dr bed ;)
    Mijn schoonmoeder kwam met de tip om het slaapzakje andersom aan te doen maar dat lijkt me bij haar nek niet prettig zitten?

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Je kunt proberen om hem binnenste buiten aan te trekken, lintje aan het einde maken, zodat je de rits kunt vast knopen, en anders inderdaad achterste voren aantrekken. Sommige kinderen krijgen hem dan nog los, en dan kun je ook nog achterste voren en binnenste buiten:D

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Volgens mij snap ik wat je bedoeld :D
    Dat is een goeie ja! Dan hebben we weer een paar weken extra want ik weet vrijwel zeker dat het dochterlief lukt om hem weer open te krijgen ;)

4. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n Combisleeper met een extra binnenzak; dat is wel een extra barriere misschien?

5. misa

misa Niet meer actief

Achterste voren, binnenste buiten, of beide..!
    Mijn zoontje slaapt altijd met de rit op de rug, ivm buikslapen. Zit prima!

6. tulip

tulip Niet meer actief

haha moest ff lachen om je titel. Idd rits op dr rug of binnenste buiten.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hihi, ja die van mij kwam er idd dan nog uit :D Uiteindelijk maar lekker een dekbedje gekocht ;)

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je de slaapzak achterstevoren aan doet, zit het inderdaad heel strak bij het nekje. Ik vond dat eng. Wij zetten de rits vast met een veiligheidsspeld, ze heeft het nooit los gekregen.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb allebei (achterstevoren en binnestebuiten) geprobeerd maar mijn houdini kreeg hem steeds open. Maar ander de deken gelegd, sokken aan en verwarming iets hoger ;)

Deel Deze Pagina