Totaal verward

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deniseee, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    hoi hoi..
    Ik ben deze maand niet heel structureel aan t testen geweest maar snap er ook helemaal niks meer van. Cyclus zit al op dag 41 .

Zijn al sinds augustus serieus bezig..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      43
  2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hier kan echt helemaal niemand iets zinnigs over zeggen...je bent ook veel te laat begonnen ten eerste,en ten tweede zit er een gat van 4 dagen tussen...wat wil je nu van ons weten?

3. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28

Wat vervelend meid.....
    Heb je altijd van die lange cyclussen?
    Ben je al bij de huisarts geweest, mischien weet die raad!

Succes en knuffel charlie

4. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap ook niks van die testen hoor.

5. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Mooi pipo30 ik vind je reactie wel heel overdreven... Ik vraag toch niet of jullie kunnen voorspellen wat er is ik wil gewoon even mijn frustratie kwijt zoals zovelen... Dacht dat ook daar dit forum voor was.
    Ik heb echt wisselende cyclussen variërend van 22 dagen tot 49x gelukkig gaan we idd in augustus naar de gynaecoloog.. Ik heb daarvoor ook getest maar die heb ik weggegooid met m'n domme hoofd.
    Die waren allemaal niet eens in de buurt van dit.

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Wat vervelend meid! Hopelijk snel een mooie knaller!

Je kunt via Google uitvinden op welke dag je het beste kunt beginnen met testen aan de hand van de lengte van je cyclus. Alleen met zeer wisselende cyclussen is dat wel lastiger natuurlijk!
    . En dan wel elke dag testen en op ongeveer hetzelfde tijdstip en niet met de eerste urine. Dus bijv rond 11 uur in de ochtend.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Sorry,zo bedoelde ik het niet.Ik kon uit je bericht niet opmaken wat je vraag was...

8. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    K heb in juni ook getest want ik gebruik een app..toen liep hij ietsje op en daarna weer af... Snap er niks van. Moet ook zeggen dat ik van de nog nooit een lijn zo dik als de controle lijn heb gehad... Word er zo kriebelig van. Probeer t van je af te zetten, zegt iedereen.. Dat is moeilijk als je eenmaal je zinnen zet op t beginnen van een gezin... Ik weet wel dat een jaar bezig zijn niks is en dat vind k niet eens t ergste.. Dat k mijn cyclus niet begrijp dat frustreert me gewoon zo erg... Dat verkleint natuurlijk de kans omdat je dan nooit t goede moment kan ontdekken ... Nouja in augustus naar de gynaecoloog en dan zullen we zien hoe verder.
    Poeh ik moet zeggen dat t wel heel fijn is om t Zo van je af te praten.
    😊

9. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Jeetje vervelend zeg!! Welk merk testjes gebruik je?? Ik dacht ook laat ik ze eens gaan gebruiken, snapte ook weinig van mn cyclus , de ene x meer dan de anders en dan weet je idd niet wanneer je aan de klus kan. Bij mij was deze de dag erna ineens positief. Doe je tempen??

10. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Gebruik die van de action... Nee dat temperaturen daar snap ik nog niks van hahaha zou dat beter werken? Heb alleen variërende tijden dat maakt t lastig. Kan vast niet Savonds he?

11. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik heb ze ook van de action. Weetje wat het is, ik hoor ook wel eens dat sommige geen knal test krijgen maar wel een eisprong. Dan mis je heel je klus moment. Sommige hebben een positieve test maar geen eisprong. Je weet pas echt zeker wanneer en of je een eisprong hebt als je tempt. Savonds niet. Echt elke ochtend op hetzelfde tijd stip. Zet desnoods je wekker om 6 uur en leg hem naast je bed, want zelfs uit bed gaan en testen is al niet betrouwbaar. Op cyclus dag 1 beginnen tot eind vd cyclus. Als je alles noteert en het in een grafiekje zet (hier eb je verschillende aps voor) dan zie je dat je temperatuur net voor je eisprong zakt, en wanneer deze erna ineens met ongeveer 0,4 graden of meer stijgt is dat jou eisprong geweest. Nadeel is dat je pas erna weet wanneer je eisprong is, maar je krijgt hierdoor inzicht in je cyclus. Dan weetje in ieder geval wel dat je hem hebt en ook ongeveer wanneer, zodat je dan de maanden erop( hopelijk is dat niet nodig;) ) om de dag kunt klussen.

12. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Okee super bedankt voor de uitleg.. Daar ga ik dan na deze cyclus mee beginnen en dan hopelijk meer inzicht mee creëeren

13. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Jaa als het deze maand niet raak is ga ik er ook mee beginnen! Je kunt je temperatuur kaartje dan plaatsen bij het topic vd temperatuurkaartjes dan kunnen ze met je mee kijken wanneer en of je eisprong is geweest:)

14. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    En het mooie aan temperaturen is ook dat je aan het eind vd cyclus vaak kunt waarnemen of je zwanger bent. Als je temperatuur een beetje gelijk blijft en hoog, is er een grote kans dat je zwanger bent:) maar ookal blijft ie niet hoog, gewoon testen natuurlijk!!:) ik zal je in de loop van je volgende cyclus nog eens vragen hoe het ermee gaat:):)

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat tempen is inderdaad makkelijk,en als je er ovu testen bij wilt doen zou ik van action afstappen en zwangerenkids dipsticks bestellen.Die zijn veel duidelijker.Met action had ik ook nooit een positieve en meerdere mensen met mij.Toen zwangerenkids dipsticks gebruikt en altijd ei gevonden.Action werkt gewoon niet bij iedereen zoals het zou moeten.

16. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de tips.. Daar ga ik hierna zeker mee beginnen... K voel wel m'n bmm ook al zeggen vele dat dat slecht is... Met gewassen handen zie ik t probleem niet want seks is net zo onhygiënisch ... Maar die ligt nog steeds hoog... Bijna niet aan te raken

17. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Een test al deze heb ik in t verleden nog niet gehad

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      3
  18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Gooi je charmes in de strijd vnvd! Die test is goed :)

Deel Deze Pagina