verandering van baarmoedermond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nachtzon, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nouja zeg! Hoe kunnen ze een propje bloed aanzien voor een vruchtje...:$:x!! Je hebt gelijk dat je een andere gyn. neemt! Volgens mij zal het wel eentje zijn geweest die pas van de opleiding kwam ofzo...sterkte meis!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    die gyn is al meer dan 50 jaar oud, dus denk niet dat die net uit de opleiding kwam, deste meer reden om er kwaad over te zijn...

3. fafa

fafa Niet meer actief

ten eerste.. WTF?!? wat een debiele gyn... waarom doet ie niet ook een bloedtest? belachelijk!

maarehhh... nog even ontopic: hoe komen jullie in godesnaam bij je baarmoedermond?? mijn langste (= middel-)vinger komt er niet eens in de buurt! Moet zeggen dat ik het staand, onder de douche, heb geprobeerd, dus misschien helpt het als je zit of ligt? Of heb ik dan zo'n korte vingers?... of zo'n diepe doos? ;)

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    haha diepe doos..hihi klonk wel leuk..maar ik geloof dat je wel echt moet zitten of 1 been op een tafeltje of bad rand zetten. in bad gaat het beter want anders is je vinger zo droog..

5. fafa

fafa Niet meer actief

Moeten we eerst de badkamer gaan verbouwen... om een bad te installeren, hahaha, vind ik wel wat veel moeite ;)

Maar zonder gein, dank voor de tip, zal het nog eens proberen.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    dan kun je beter gaan zitten of je been ergens op zetten en wat glijmiddel gebruiken of je vinger even nat maken..

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb het op de wc gedaan, dan kan ik zitten en er gemakkelijk bij... beetje zo zoals je een tampon invoert...

8. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Nachtzon, Wat klote is dat zeg, heb je geen klacht ingediend, ik bedoel je ziet verdorie als dokter die daar voor geleerd heeft wel het verschil tussen een vruchje of een klodder bloed...
    Ik kan me goed voor stellen dat je pist bent.
    Hopelijk is het de volgende ronde dan raak.

9. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    He Nachtzon

Wat ontzettend vervelend voor je dat je droom in een keer weer in duigen is gevallen door zo'n misser. Wens je veel sterkte met het verwerken en hoop dat je wens snel vervult zal gaan worden

Deel Deze Pagina