Verandering van geur

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kitty89, 10 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty89

Kitty89 Actief lid

13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Ik ben altijd al een persoon dat heel gevoelig is voor geurtjes, maar nu merk ik dat ik toch wel rare dingen ga ruiken volgens mijn vriend.

Hij had de handdoeken gewassen, en ik had vorige week van die geur parels gekocht met een zoete bloemige geur.

Hij komt vanochtend met de wasmand aan en ik wil ze op gaan vouwen, ruik ik ineens een hele zoete frisse geur. Dus ik vroeg hem of hij die geur parels gebruikt had. Nee was het antwoord, alleen wasmiddel (wasmiddel die wel altijd gebruiken)

De geur van koffie ruik ik nu alsof ik met mn neus boven een zak bonen hang en ik kan die geur niet uitstaan, dat terwijl ik normaal dol ben op koffie. En het zelfde met allerlei verzorgingsproducten die anders ruiken dan normaal.

Word ik gek of hoort dit er allemaal bij?

2. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Dit hoort er allemaal bij. Met sommige geuren is dat heerlijk, met sommige geuren is het verschrikkelijk :roflmao:

3. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Ontzettend herkenbaar! Mijn neus rook in de zwangerschappen een miljoen keer sterker en ik rook dingen ook anders. En werd ook super snel misselijk van geuren.

4. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Jahoor, heb ik ook heel sterk, bij beide zwangerschappen. Ik kan bijv heel slecht tegen de geur van rijpe banaan pfff zo doordringend!
    Ohja het gekste voorbeeld was eergisteren: ik róók dat er iets raars was aan de plant naast mij... Zat die onder de spint! Door de geur ging ik kijken...

5. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik heb van die oogschaduw met van die chemische chocolade/mokka geur. Ik stond echt walgend mezelf op te maken bij mijn vorige zwangerschap, haha.

6. AvdY

AvdY Niet meer actief

Ha ja, vorige zwangerschap heb ik van deodorant, dagcrème, wasmiddel en zeep moeten wisselen omdat ik de geuren niet kon hebben.

7. RLSD

RLSD Niet meer actief

Hoort er allemaal bij, dus je wordt niet gek :p

Ik heb echt een afkeer van bepaalde geuren sinds ik zwanger ben en kan er dan ook echt beroerd van worden als ik het ruik.

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    #8 MoesCH, 10 feb 2021
    Laatst bewerkt: 10 feb 2021
    Bij mijn jongste was ik gek op autogarage geur:o::o:

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik ben net een speurhond als ik zwanger ben. Ik ruik alles haha. Hoort er gewoon bij :)

Deel Deze Pagina