vandaag weer een echo gehad omdat twee weken geleden de vruchtzak nog leeg was. Vandaag was alles goed, dooierzak, embryo aanwezig en het hartje klopte. IK ben zo opgelucht! ik ben alleen korter zwanger dan op de banner staat. Over twee weken een termijn echo en dan kunnen ze beter zien hoevel weken ik ben. Ow zo spannend! jeetje wat ben ik blij. hihihi ff me hart gelucht. oja ik heb ook een uitdraai van de vruchtzak met embryo gekregen......kan ik er lekker naar staren......mmmmm groetjes Aniet
Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles ok is en het hartje klopt. Nu lekker genieten van het kleine wondertje in je buik. Liefs Vlindertje
Gefeliciteerd meid! Lekker gevoel he, die bevestiging dat alles zover goed is! Geniet ervan! grzz diana
Oh wat goed! zet m ff in je album! (ik heb hem niet in album want ik heb niks meegekregen vorige keer. Vrijdag maar ff vragen...)
wat een leuke reacties allemaal zeg dankjullie wel. nou ik zal van de week bij mijn ouders ff kijken of het scannen lukt en dan zet ik 'm in mijn album( kunnen jullie ons wondertje ook bewonderen) Nu ga ik lekker genieten en ik weet nu dat het goed is (het kan natuurlijk altijd nog fout gaan) maar het idee dat de vruchtzak niet leeg is stelt me heel erg gerust en er is inderdaad een last van mijn schouders gevallen. Heel erg bedankt voor julllie lieve reacties en over twee weken ga ik mijn banner dus aanpassen en dan weten ook jullie hoever ik "echt" zwanger ben. liefs Anita