Ik ben aan het rondkijken voor een loopfietsje voor onze dochter voor als ze jarig is. Nu zie ik wel leuke en mooie ( moet wel van hout zijn). Maar of ze zijn echt heel klein en is ze wel heel snel te groot voor of ze zijn zithoogte vanaf ongeveer 37 cm en dat lijkt me dan weer erg hoog. Eerder vanaf 2 jaar ofzo. Zijn er mensen die loopfietsje hebben aangeschaft met ongeveer een jaar? Wat voor een dan en hoelang deden ze daar mee?
er zijn geen loopfietsen die zo laag zijn omdat ze toch nog geen evenwicht hebben. dus ik zou iig gaan voor iets met 3 of 4 wielen pucky heeft leuke, maar dat is niet van hout...
Wij hadden een vrij lage houten loopfietsje met 1 wieltje achter en 2 voor zodat ze niet te snel om zou kiepen als ze te hard door de bocht ging. Hier was ze al vrij snel uitgegroeid en dus hebben we met 14 maanden een Radio Flyer gekocht. Op de laagste stand kunnen kindjes vanaf 75cm hier met gemak op en het zadel kan hoger dus tot zeker 2,5 jaar heeft onze dochter hier nog plezier van. Wel 89,- maar zeker de moeite waard
Niet van hout, maar dochter heeft voor haar eerste verjaardag een puky wutsch gekregen. Ze vond en vind hem geweldig. Ze was al 80 cm dus gekozen voor de wutsch. De pukylino is de kleinere versie ervan.
Ik zou ook voor de wutch gaan. Mijn dochter heeft nooit goed met de lino overweg gekund omdat ze er te groot voor was op het moment dat ze er motorisch aan toe was.
Ik ben voor de Wishbonebike gegaan. Loopfietsje als driewieler en later als tweewieler . Mijn zoontje is nu 17maanden en kan er nu op en er zelf mee rondlopen. Daarvoor alleen maar voorpret door aan het stuur te zitten en er naast lopend rondjes lopen.