Bij mij is het nu super dik, ik heb normaal last van haaruitval, maar nu helemaal niet meer Maar goed, zal na de bevalling wel dubbel terugkomen de eerste tijd...
Hier zit het ook echt niet meer! het valt verschrikkelijk uit, en het is zoo droog het lijkt af en toe wel stro!
Het lijkt wel of ik een bos stro op me kop heb zitten... grr echt vreselijk.. eerst had ik mooi dik krullend haar.. nu futloos pluizend dood haarr
Ik heb de vorige keer een mooie volle bos gehad en nu ook weer... Maar mèn, wat een drama was dat naderhand... HEt viel echt met bossen tegelijk uit... Als ik mijn haren aan het wassen was had ik met 1 veeg iver mijn hoofd zeker 10 haren aan mijn hand zitten... Vreselijk! En dat heeft zeker tot een maand of 4 geduurd... Ik was echt bang dat ik niks meer over zou houden..
Ik heb van mezelf een dikke bos haar, maar nu valt er echt veel uit. Als ik mijn haren borstel dan heb ik zo een hele pluk in mijn handen.. En ze worden niet droog, maar juist heel snel vet! Aarrgghh.. Die rode blos heb ik ook niet; ik zie er spierwit uit terwijl ik normaal gesproken toch best een lekker bruin kleurtje heb. Zelfs met foundation lukt het me om tegen het middaguur er weer uit te zien als een lopend lijk.. Het is allemaal voor een goed doel, dus ik mag niet klagen!
hier droog en pluizig, en nu na de bevalling begint alles uit te vallen! (Nou ja, natuurlijk niet alles...maar wel veel haaruitval nu).