hey mensen mijn moeder wil een baby shower houden voor mij. Nou vroeg ik me af wat vraag je op zon babyshower eigenlijk aan je familie/vrienden. en iemand ook een babyshower gehad? xxxxxxxxx
Volgens mij vraag je alles wat je nog wilt hebben... mooie kleertjes, speeltjes, schoonheidsproducten voor jezelf enzovoortss... Leuk dat ze het voor je willen organiseren. Super!
gewoon gezellig met familie en vriendinnen alvast leuke dingen krijgen voor de baby en het daar over hebben. lijkt me erg leuk
volgens mij krijg je een babyshower en wordt het georganiseerd door vriendinnen.......( soort vrijgezellen, maar dan rustig . Bij mij kwamen ze langs met lekkere hapjes, zoet en hartig, jip en janneke champagne, lieve kaartjes en wat schattige kleinigheidjes voor moeder en kind......verder gewoon een leuke meidenmiddag gehad........en ik als zwangere met verplichte bedrust dus ook geen werk aan gehad. Bij eerdere showers van vriendinnen ook altijd alles gedaan, zodat mama in spe kan genieten.....leuk!
ja zoiets mijn ma heeft het voor mij ook gehouden en ik vond het erg leuk, lekker veel onbeperkt snoepen en "domme" gekke spelletjes doen (zoals was hangen met hindernissen, baby en telefoon) snickers, mars e.d. laten smelten en dan in een luier doen en raden wat het is, potjes proeven en raden wat erin zit (heeeeeeel vies!) echt superleuk!
mijn vriendin heeft het twee keer gedaan, alleen wist ik dit niet. De eerste keer bij mij in de tuin. ik kwam terug van boodschappen doen en mijn hele tuin zat vol met vriendinnen, was versiert en allemaal lekkere hapjes. Nu was ik aan het shoppen met mijn vriendin in Hoorn en toen we ergens naar binnen gingen, zaten al mijn vriendinnen aan de high tea! erg leuk...zeker alle kado's die je krijgt