Late innesteling?? Wanneer weer testen?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Landy, Jul 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Landy

Landy Lid

Feb 22, 2016
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Gisteren verwachtte ik mijn menstruatie maar deze is tot nu toe nog niet komen doorzetten.
    Mijn cyclus is altijd heel regelmatig, 30 dagen (altijd bij de 'ochtendplas' (klinkt zo stom... haha) begint het.

Wanneer mijn eisprong is weet ik niet. Ik heb het een paar maanden met ovulatie testen geprobeerd op te sporen, maar telkens lukte dit niet, het streepje bleef altijd lichter dan controle streep (terwijl ik in 1 van deze maanden wel zwanger was geworden, helaas was dit een bbz).

Maar nu ik nog niet ongesteld ben heb ik gisteren natuurlijk meteen getest, maar deze was negatief. Wel heb ik sinds vrijdag avond (toen was t twijfelachtig) wat gevoelige borsten en in de loop van de dag gisteren is dit erger geworden, ik voel duidelijk pijnlijke klieren en mijn borsten zijn wat voller/wattiger.

Ook heb ik stiekem even van binnen gevoeld (sorry is misschien wat raar...), en mijn baarmoedermond zit potdicht (alleen een lachend mondje, aandenken van mijn kleine vriendje) en is wat hard.

Zou het kunnen dat ik een wat late eisprong of innesteling heb gehad en daardoor mijn nod is verschoven en ik toch zwanger ben en dat daarom op de test nog niets te zien is? Vorige maand voelde mijn baarmoedermond de dag voor mijn menstruatie heel laag, hard en best ver open.

Wat is nu de beste dag om weer te testen (als ik in die tijd natuurlijk niet ongesteld ben geworden)??

2. happymom3

happymom3 Lid

Jun 7, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb eigelijk geen tip wanneer je weer zou moeten testen maar zelf je baarmoedermond gevoelt???

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Je krijgt zwangerschapsklachten als je lichaam hcg produceert. Dan zou je al een vaag streepje moeten zien, maar het kan nog iets te vroeg daarvoor zijn. Ik zou overmorgen nog eens testen. Als je dan een negatieve test hebt dan moet je er denk ik vanuit gaan dat je een langere cyclus hebt

4. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

Jul 1, 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    @happymom3 ja daar kun je zelf prima bij. Je baarmoedermond schijnt rond de eisprong zachter aan te voelen en wat meer open te staan. Ik heb zelf eigenlijk nooit verschil gevoeld.

Share This Page